[Kepviselok] OLVASD EL! (humoros) Beszamolo-ka

Kommunikációs és Szervezõ Elnökhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2005. Ápr. 25., H, 16:11:42 CEST

Sziasztok!

Az elmult idoszakban is beneztem neha a hallgatoi irodaba, probaltam
dolgozgatni. Neha telefonaltam es FAXoltam, foleg a vezetokepzovel
osszekapcsolni tervezett alakulo kozgyules helyszine okan.Persze keson kezdtem el szervezni, ezert kellett annyit telefonalni. A
problemat sem en oldottam meg, hanem Papp Gabi. Aztan ezelott volt
Lagymanyosi Bal. Sokan dolgoztak rajta, szerintem jo es szep lett, remelem
sokan eljottetek. (Persze nem, de azert leirtam.) Ez is minuszos
rendezveny lett, bar sokkal tobben voltak jelen, mint ahogyan terveztuk.
Sajnos nehany ugy gondoltak, hogy en zsebre is dolgozom, ez kicsit azert
zavar engem, bar mindent atvetelivel es szamlakkal igazoltunk.Most jon a Lagymanyosi Eotvos Napok, nepszerubb neven a LEN. Sokan
mondtak, hogy ha azt akarom, hogy tutti ne legyen minuszos ez is, akkor
legyen LEN helyett KENDER a neve:) (Gabi most mondta, hogy miert nem
VADKENDER?! De ez hosszu, nem?) Jo otlet, csak ez nem olyan rendezveny,
igy elvetettuk.A terveket es koltsegvetest kikuldtem. Kicsit nagy lett, de szerintem igy
szinvonalas. Ha vannak otletek, irjatok meg oket. Igaz, hogy mar 2 honapja
megirtam, hogy irjatok es nem irtatok, de azert meg probalkozom, hogy
irjatok. A remeny hal meg utoljara.Aztan nemsokara jon a szigorlatom, ugyhogy mondtam Gabieknak, hogy mar nem
leszek olyan aktiv, igy az irodavezetonek (meg a szocehnek) lesznek
nyugisabb napjai is.A Tetekas Nyuzba is irtam nehany rendezvenyrol, olvastatok biztosan,
minden kepviselo kap belole a fakkjaba. Csak vegyetek ki.Hat ennyit csinalgattam, ami fontosabb volt, bar ha van meg kerdesetek,
irjatok meg nyugodtan. (Ezt mar hanyszor leirtam..)
Udvozlettel:

Onodi Ferenc

Ps: Mig el nem felejtem, most irom a golyatabor palyazatomat is.
Persze ez is minuszos....:)

--
Ónodi Ferenc

ELTE TTK HÖK
Komm. és Szerv. elnökh.
30/6847819
szerveh at ttkhok.elte.hu

Ui: Azert irtam ilyet, hogy nehanyan elolvassatok.
A rendes most jon. Azt is olvassatok el :O

feco