[Kepviselok] Beszamolo

Kommunikációs és Szervezõ Elnökhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2005. Ápr. 25., H, 16:16:17 CEST

Sziasztok!

Az elozo kozgyules ota eltelt idoszakban eleg sok munka szakadt ram,
illetve rank. Igyekeztem megfelelni a kihivasoknak, ami nem mindig
sikerult sajnos. Az elso nagyobb rendezveny a Lagymanyosi Bal volt. Tobb
ember (itt vetette be magat az uj PRos) segitsegevel, valamint az IK
hathatos kozremukodesevel egy nagyon sok pozitiv visszajelzest kapott
rendezvenyt sikerult szerveznunk.A Badacsonyba tervezett borturank sajnos elmaradt, mivel keves jelentkezo
volt, illetve az idojaras sem kedvezett neki.Marcius 18-20 kozott egy elnosegive atlenyegult bevonotabort tartott az
elnokseg. Ez konstruktivan telt el szerintem, sok problemara is feny
derult, illetve probaltunk megoldasokat is keresni.21-23 kozott OTDK volt, melyben szinten aktivan reszt vettunk.
Marc 29-Apr 2 kozott volt az ODK, melyen 4en vettunk reszt a HOKbol. Ugy
gondolom, hogy a szakmai fejlodesem szempontjabol sikeres rendezvenynek
lehet nevezni.Majus 9-12 kozott lesz a LEN, melynek az iden egy nagyobb es talan
popularisabb programot sikerult osszeallitani. A koltsegvetes eleg magas
lett, amit sajnos a sator berleti dija tolt fel.A valasztasok is kozelednek, erre most nagy hangsulyt fektetni.
A TTK Nyuzban is megprobaltam szerepet vallalni, hogy a kommunikacios
posztomnak megfeleloen aktivabb parbeszedekre nyiljon lehetoseg, illetve
tehermentesitsem igy az elnokot nemileg.
Reszletek:

- Feb.23-Megalakult a mediacsoport
- Feb 24- OHÜB ülésen vettem részt
- Feb 24- Tánctanfolyamot szerveztünk a bálra, illetve este matekos farsang
- Mar 02-Elso OTDK megbeszeles
- Marc 04- Lagymanyosi Bal
- Marc 09- IK SZB ules
- Marc 11- EHOK KGY
- Marc 20- OTDK foproba, rendezes
- Marc 21-23- OTDK
- Marc 29-Apr 01- ODK Gyorben
- Apr. 06- OTDK Zaro megbeszeles
- Apr 11- TTK HA nyari taboranak szervezese, szervezok toborzasa
- Apr 12- KOllegiumi felveteli rdsz megbeszles
- Apr 14- EHOK KGY
- APr 18-22- BN
- Maj 2-6 Valasztasok
- Maj 9-12 LEN

Roviden ennyi, ezek voltak a fobb esemenyek, amelyekre hirtelen emlekszem.
Kerem a tisztelt kozgyulest, hogy fogadja el a beszamolomat!

Tisztelettel:

Onodi Ferenc

--
Ónodi Ferenc