[Kepviselok] 5km

rekop99 at ttkhok.elte.hu rekop99 at ttkhok.elte.hu
2005. Ápr. 29., P, 10:45:19 CEST

Tisztelt Választmány!
Május 11.-én megrendezésre kerül a mára már tradicionális Eötvös 5km-es
futás. Ehhez szeretnék anyagi támogatást kérni.A mostani helyzet miatt tisztában vagyok az anyagi lehetõségekkel, és
ennek a tükrében számoltam ki a minimális költségeket. Azért is vagyok
nehéz helyzetben, mert az elõzetesek szerint most sokkal több jelentkezõre
számíthatunk mint az elõzõ években. Ennek az oka, hogy a BEFS felvette
hivatalos versenynaptárába az eseményt.Polók 120db...............kb 40.000Ft
Nyomás....................kb 12.000Ft
Díjak.....................kb 6000Ft
Frissitõ italok, gyümölcsök Kb 10.000Ft
Ez összesen Kb 70.000 Ft-költséget jelent. Kérem a tisztelt közgyûlést,
hogy segítsen ebben, és bár tudom,hogy ilyet nem szokás mondani, de ennél
kevesebb pénzbõl nem tudnánk gazdálkodni. Elõre is köszönöm a segítséget.Üdvözlettel Rekop György TTK-HÖK Sportbiztos