[Kepviselok] [TTK-Info] TTK HÖK Választások

info at ttkhok.elte.hu info at ttkhok.elte.hu
2005. Ápr. 20., Sze, 19:50:27 CEST

A Természettudományi Kar Hallgatói Önkormányzatának Választási Bizottsága
megállapította a képviselõ jelöltállítás határidejét.

Képviselõnek jelentkezni április 29-én 12.00-ig lehet a Hallgatói
Irodában, vagy a ttkhok.elte.hu-ról letöltött jelentkezési lappal, amit a
Haliban kell leadni az irodavezetõnek.

A szavazás május 2-tõl 6-ig tart majd. Április 29-én este felkerül a
jelöltek és elképzeléseik a ttkhok.elte.hu honlapra.

Amennyiben szeretnéd a hallgatótársaid érdekét védeni, részt venni a
döntéshozatalban a szavazatoddal, indulj képviselõnek!

Ha nem érdekel az egyetemi közélet, akkor csak szavazz a választási
idõszakban, döntsd el, ki legyen a képviselõd!