[Kepviselok] [TTK-Info] TTK HOK valasztasok

info at ttkhok.elte.hu info at ttkhok.elte.hu
2005. Ápr. 29., P, 16:53:23 CEST

TTK HÖK választások

A TTK HÖK képviselõi helyeire a jelöltállítás véget ért április 29-én.
Eddig az idõpontig negyven jelentkezési lap érkezett meg a Haliba. Ebbõl
egy érvénytelen volt, mert a leadó csak a következõ félévben lesz TTK-s,
egyelõre az IK-t erõsíti.

A jelentkezõk szakterületi besorolása a 26-án elfogadott választási
rendszer szerint történt. A szakterületenkénti (itt a doktoranduszok külön
szakterületnek számítanak) szavazólapokra az új szabályok értelmében
sorsolás eredményeképpen kerültek fel a hallgatók. Szavazni május 2-tõl
6-áig lehet, az Északi tömb északi (kémia) portáján.

Jelenleg a TTK-n 4690 beiratkozott hallgató (doktoranduszokkal együtt)
van. Törvény szerint a képviselõválasztás akkor érvényes, ha a hallgatók
egynegyede részt vesz rajta, azaz 1173 érvényes szavazócetlit kell
összegyûjtenünk, hogy lehessen egy új közgyûlés. Amennyiben ez nem
sikerül, egy héttel meg lehet hosszabbítani a szavazás idõtartamát.

A szavazólapon maximum hat nevet lehet megjelölni (doktoranduszoknál
maximum hármat), egyértelmûen a név mellé tett x vagy + jellel. Ha több
név van megjelölve, a szavazat érvénytelennek számít. Tíz képviselõjelölt
a szakterületek aktivitásának a függvényében szerez mandátumot. A
képviselõség minimumfeltétele a szakterületen leadott szavazatok tíz
százalékának birtoklása.

A választási kedvet fokozandó apró meglepetéssel kedveskedik a Választási
Bizottság minden szavazatot leadó hallgatónak, illetve a választások után
három darab, egyenként 5000 forint értékû vásárlási utalvány is
kisorsolásra kerül, amelyet a Hallgatói Boltban lehet majd beváltani.

Az alábbiakban következzenek a jelöltek, illetve a jelentkezési lapra
Tervek, elképzelések rublikába írt szövegeik.

Biológia szakterület

Utczás Katinka Erzsébet
biológia-matematika
HÖK-özni szerintem marha zsír, szavazza a csokiért, ha másért nem!
Szerintem.

Szenes Áron
biológus
Az EBIHAL elnökeként fontosnak tartom, hogy a HÖK-kel szorosabb
együttmûködést alakítsunk ki. Szeretnék hangsúlyt fektetni arra, hogy az
oktatás újra az elitképzés felé haladjon.

Kürtösi Szilvia
biológia-környezettan
Másodszor indulok képviselõnek. Támogassatok engem, és ezzel adjátok meg
az esélyt, hogy az idén szerzett tapasztalataimat kamatoztathassam!

Bencsik Anna Júlia
biológia-környezettan
Újra itt a lehetõség, hogy megválaszd, kik szervezzék a bulikat, bálokat,
gólyatábort, kiknek a kezében legyen az ösztöndíj, a szoctám sorsa, kikkel
találkozhass, ha bemész a Haliba, kiknek legyenek hosszasan átvitázott,
görnyedten végigült éjszakái, fülhöz tapadt mobiljai, lóti-futi napjai,
fogyni nem akaró félévei. Szóval Te döntesz. Bevállalod?

Ónodi Ferenc László
biológus
A HÖKben jelenleg is aktív szerepet töltök be és ha a TO is úgy akarja (na
meg Ti is :-)), akkor ezt jövõre is szeretném folytatni.

Földi Mátyás
mikrobiológus-technikus
1.5 éve dolgozom az önkormányzatnál, több éve vagyok hallgató. Átlátom a
lehetõségeket és a problémákat. Úgy érzem, megfelelõen tudnám képviselni a
Természettudományi Karon tanuló diákok érdekeit.

Doktorandusz

Kern Anikó
meteorológus

Fizika szakterület

Pálszabó Krisztián
geofizikus
Fölöslegesnek tartom az üres, fût fát való ígérgetést. Amilyen témákban
otthon vagyok, azokon belül idõmhöz és energiámhoz képest annyit szeretnék
vállalni, amennyit minõségi szinten meg is tudok valósítani. (Azért
reményeim szerint minél többet.) Szeretném az "átlagos egyetemi
polgárokat" minél inkább serkenteni közügyekben való részvételre.
Szeretném egyetemünk érdekeit képviselni nagyobb, akár országos szinten
is, keményen, kitartóan, de ésszerûen, megfontoltan! (Mint pl. ahogy ezt a
közelmúltban megtettük egyetemi polgárként.) ezenkívül igény szerint
sportolási lehetõségek (barlangászat, kerékpározás), túrák szervezése
(ahogy ezt egy ismertegyesülettel szoktem), teljesítménytúrán való
csoportos részvétel szervezése, lenne célom. Ha tetszik, szavazz rám!

Tatár Ágoston
alkalmazott fizikus
Tavaly voltam V. éves fizikatanár (onnan jelenmtkeztem az alkalmazott
fizikus szakra). 2000-tõl 2003-ig voltam képviselõ.

Orbán Ádám
csillagász
Mint ahogy korábban is tettem ezt-azt, ami jó volt, gondoltam folytatom
ezt, hogy jó legyen.

Kasza Tamás
technika-informatika
Sziasztok! Kasza Tamás "Toyota" vagyok. Technika-informatika tanár szakos
hallgató. Ezt a pár sort azért írom, hogy meggyõzzelek benneteket, hogy a
2005/2006 évi TTK HÖK választáson a szavazólapra "x"-et tenni a nevem
mellé jó döntés! Mit szeretnék tenni HÖK képviselõként? Segítséget
nyújtani azoknak, akik kérdéssel fordulnak hozzám. Ápolni a kialakult jó
kapcsolatot az egyetem vezetése és a hallgatói érdekképviseletek között.
Kulturált, kellemes kikapcsolódási lehetõségeket teremteni a hallgatók és
oktatóik számára. Ha egyetértesz velem és jónak tartod kitûzött céljaimat,
hidd el, egy "döntetlent" megér!

Karcsai Balázs
fizikus
Szeretném jövõre is képviselni a fizika szakterülethez tartozó hallgatók
érdekeit a kar különbözõ fórumain, illetve a Magyar Fizikushallgatók
Egyesületével együttmûködve kiterjeszteni a hallgatók kulturális és
tudományos lehetõségeit.

Végh Tamás
csillagász
Két éve vagyok a Hallgatói Önkormányzat képviselõje. A 2004/2005-ös
tanévben szociális elnökhelyettesként segítettem a hallgatókat és a HÖK
munkáját. Megszerzett tapasztalataimat a következõ évben is ezen a poszton
szeretném kamatoztatn. Továbbra is részt kívánok venni az egyetemi
közéletben, illletve gólyatábor, és kisebb bulik szervezésében.

Kémia szakterület

Tóth János
vegyész
Két évig tevékenykedtem már a HÖK-ben. A Szociális Bizottságnak voltam a
tagja. A következõ évben ezt szeretném folytatni.

Fazekas Tímea
kémia-matematika
Kedves Hallgatótársaim! Egy éve vagyok képviselõ, szeretném eddigi
munkámat folytatni. Célom továbbra is: aktívan részt venni az egyetemi
közélet jobbátételében, valamint a szociális ügyekkel szeretnék
komolyabban foglalkozni. Remélem minél többen bizalmat szavaztok nekem.
Elõre is köszönöm.

Németh Dávid András
vegyész

Körmöczi Judit
informatikus vegyész

Környezettudomány szakterület

Seres Alexandra
meteorológus
Ebben az évben alkalmam nyílt a Hallgatói Önkormányzat életében részt
venni, elsõsorban mint a szakterületi csoport elnöke. Szeretném a
következõ évben is folytatni a munkámat: bulik szervezése (pl.:Bódvarákó
bulik); szociális ügyek és a külüggyel kapcsolatos tevékenység stb.

Bosnyák Norbert
geográfus
Szeretném magam új szakterületen kipróbálni, és szervezõi képességeimet
más téren is kamatoztatni (sítábor, villámtornák).

Rekop György
földrajz
Immáron harmadik éve vagyok a HÖK közelében, és két éve a tûzvonalban.
Ebben az évben én voltam/vagyok a TTK HÖK sportbiztosa. Úgy érzem,
sikerült helytállnom, és sikerült a kitaposott ösvényre beton utat raknom.
Sok még a feladat, és remélemmegint bizalmat szavaztok nekem, hogy
befejezhessem az a munkát, amit elkezdtem. Ha valakinek gondja van, egy
szívességre bármikor jó nálam.

Bozóki Kálmán
földrajz-történelem
Majd' egy éve dolgozom a HÖK-ben. Feladatomnak érzem a fõiskolai hallgatók
felé történõ információk áramoltatását. Mind a jelenlegi, mind a jövõbeni
terveimet szeretném megvalósítani, és mindezekért felelõsséget is
vállalok!

Sudár István Ákos
földrajz-történelem
A HÖK és a hallgatók közti párbeszéd bõvítése.

Németh Péter
földrajz-történelem
Már egy éve vagyok a TTK HÖK tagja, és folytatni szeretném az itt végzett
munkát a kari ösztöndíj Bizottságban. Emellett fontosnak tartom a mai
állapotokra gondolva a maradék fõiskolás hallgatók képviseletét, segítve a
minél problémamentesebb végzést. Emellett jó lenne egy Táncház mozgalom
beindítása a TTK-n, amelyre a gólyatáborban már történtek is próbálkozások

Szász Péter
földrajz-történelem
Hallgatóbarát(abb) HÖK. Részleteket a "Szívbõl jövõ kezdeményezések
hálózata" plakátjain olvashattok!

Ernhoffer Anna
földrajz-történelem
A HÖK és a hallgatók kapcsolatának javítása, és ezáltal az érdekek
hatékony képviselése.

Mészáros Csaba
geológus
Már régóta nincs geológus hallgató a HÖK soraiban, és ezt az ûrt szerteném
pótolni, tekintve, hogy már eddig is évfolyamfelelõsként tevékenykedtem a
szakon, és szeretném ugyanezt folytatni képviselõi jogkörrel.

Papp Gabriella
meteorológus
A jövõ tanévben bekövetkezõ változásokban (új Ftv elfogadása, sok
szabályzat módosítás pl.: SZMSZ-ek, TVSZ) is szeretném tovább képviselni a
hallgatók érdekeit kari és egyetemi szinten is.

Matematika szakterület

Geleji János
matematikus
Azért jelöltem magam képviselõnek, hogy tapasztalatot szerezzek. A
Hallgatói Önkormányzat testületeiben keresztény jobboldali értékrendet
fogok képviselni. Kérlek, támogassatok szavazataitokkal!

Újváry Angelika
matematika-informatika
Két évig voltam a matematika szakcsoport elnöke, ez idõ alatt több ötletet
megvalósítottam (pl.: teadélután, szakest). Sikerült idén is színessé
tenni a programokat, ezt jövõre folytatnánk. Ajánlom mindenki figyelmébe a
ttkhok.elte.hu/matek weboldalt, ahol a "Rólunk" linkben a matek
képviselõjelöltek fényképét lehet megtekinteni. Arra buzdítanék mindenkit,
hogy menjen el szavazni! A Te szavazatod is számít!

Mischinger Péter
matematika-fizika

Ferenci László Benjámin
matematika-informatika

Ferenczfi Zoltán
matematika-informatika
Sziasztok! Ferenczfi Zoltán vagyok (sokaknak csak Zolcsi vagy Fifi), és
jelenleg a 4. félévemet fejezem be mat-info szakon. Ez elmúlt évben számos
rendezvény (pl. bulik, teadélutánok, fényképnézegetés, nyílt napok, .)
megtervezésében és megvalósításában vettem részt, és igyekeztem minden
fontos kérdésben a lehetõ legjobb ötlettel elõrukkolni. Ezen kívül én
készítettem és tartom karban a mat.szacs internetoldalt, remélem, a
jövõben sikerül még több hasznos tartalommal és információval kibõvíteni.
Eddigi munkásságomat szeretném a jövõben hökös képviselõként folytatni,
hogy még hatékonyabb munkával töltsem a következõ tanévet. Köszönöm a
bizalmatokat! :-)

Sági Orsolya
matematika-informatika

Monoki Sándor
matematika-fizika
Több éve járok ide, átérzem a hallgatók problémáit, és úgy érzem,
hatékonyan tiudnám képviselni a hallgatók érdekeit. Továbbá szívvel,
lélekkel és minden erõmmel a hallgatóság érdekeinek érvényre juttatásán
fogok dolgozni.

Bölcsföldi Anna
fizika-matematika
Blablablabla blabla bla bla. Amit viszont tényleg teljesíteni tudok:
logikus, hallgatóközpontú gondolkodás; segítõkészség; õszinteség;
sportprogramok szervezése.

Nagy Katalin
matematika-informatika
Kedves Választó! Tavaly bizalmat szavaztál nekem. Ezt idén is megteheted.
Gyere és x-elj!

Palkó Tamás Attila
matematika-informatika
Választóim! Köszönöm az elmúlt hat évben rám adott szavazatokat. Idén is
szavazzatok rám, hogy tovább képviselhesselek titeket a Hallgatói
Önkormányzat, az Egyetem és a Kar fórumain. Elég sok mindent kipróbáltam
már, most úgy gondolom, hogy az Önkormányzat vezetését is el tudnám
vállalni. Szavazzatok, hogy érvényes legyen a választás!

Csupor Mariann
matematika-informatika
Két éve képviselem a matekosokat a HÖK-ben. Több buli szervezésében vettem
részt, pl.:tavalyi felezõbuli, farsang, teadélutánok. Idén, mivel
kollégiumi biztos vagyok, a kollégiumi ügyek kerültek elõtérbe, de
természetesen a matekosokat is figyelemmel kísértem, mit a matematika
szakterületi csoport választmányi delegáltja. Jövõre is szeretném a
matekosokat a HÖK-ben képviselni, és bulik, teadélutánok szervezésében
részt venni.

Szilágyi Zoltán
matematika-fizika-technika
Aki ismer, tudja, miért szavazzon rám. Akik nem, azok kérdezzék meg
azokat, akik ismernek, hogy miért. Az örök gólya (Ui.: Közös mat-infós
gólyatábort!)