[Kepviselok] fizikus mikulás elszámolás

Karcsai Balazs giskard at ttkhok.elte.hu
2005. Dec. 13., K, 11:05:54 CET

Sziasztok!

Remélem még idõben vagyok az elszámolással! Leszögezem, hogy semmilyen
számlát nem kavartam el, nem voltam vidéken, folyamatosan volt számítógép
elõttem, méghozzá internet hozzáféréssel. Az elszámolás késése egyedül az
én lustaságomnak köszönhetõ. :)

Szóval. A rendezvény egész jól sikerült. 2005. december 8-án, csütörtökön
16 órakkor kezdõdött az Ortvay verseny eredményhirdetésével. A díjazottak
a Mafihe és egyéb szponzorok jóvoltából pénzjutalmat kaptak, közben a
Mikulás ezerszámra szórta a szaloncukrot a zsákjából. Az eredményhirdetés
két hatalmas torta megevésével zárult. Ezután 17 órától jött az "Atomoktól
a csillagokig" elõadássorozat második elõadása, ahol a gimnazistákat is
meglátogatta a Mikulás, illetve a korán érkezõknek maradt egy kis torta
is, ami igen pozitív visszajelzéseket váltott ki az egyetemmel
kapcsolatban. Az elõadás befejeztével 19 órától újból az ortvaysoké volt a
fõszerep, a leglelkesebbek még éjfél után is ott ültek, és halgatták avagy
ismertették a feladatok megoldásait. Eközben persze mindenféle sütivel,
rágcsálnivalóval és sok-sok üdítõvel, teával kedveskedtünk nekik. Az egész
úgy összességében kb. 200 embert érintett, és természetesen nem
felejtettük megemlíteni az ELTE TTK HÖK nevét sem.

A kapott támogatás 20000 Ft volt, a számlákat a Választmányon adom át.
Számla van összesen 20402 Ft-ról a HÖK nevére, ezen kívül van még egy
számlánk 507 Ft-ról. A díjazottaknak vettünk oklevelet is, errõl
elfelejtettünk számlát kérni.

Üdv: Balázs