[Kepviselok] ODK (fwd)

ELTE TTK HOK Kulugyi Biztos kulbiz at ttkhok.elte.hu
2005. Dec. 14., Sze, 01:14:33 CET

Az alábbi meghívó levelet kaptam, akit érdekel kérem jelezze nekem
e-mailben!

"Hogy megtörjük a szürke mindennapok monotonságát:

A gyori Széchenyi István Egyetem Hallgatói Külügyi Bizottsága (SZE
EHKB) szeretettel meghív minden kedves érdeklÿÿdÿÿt az VI. Országos
Diplomataképzo Konferenciára.

Idÿÿpont: 2006. március 7. (kedd)- március 10. (péntek)

Helyszín: Széchenyi István Egyetem, 9026 Gyÿÿr, Egyetem tér 1.

A formális információk után jöjjön egy kis programajánló:

Jelentkezési lap, program, részvételi díj és egyéb részletek hamarosan
az ehkb.plugin.hu honlapon, de örülnénk, ha
elÿÿzetesen jeleznétek érdeklÿÿdéseteket (ehkbgti at hok.sze.hu), ez
jelentÿÿsen megkönnyítené a munkánkat, hisz nem mindegy hogy hány
embernek kell a padlón aludnia.

Amirÿÿl hallhattok majd:
ÿÿ       HÖK-ök marketing- és PR-tevékenysége
ÿÿ       Karrierépítés külföldön
ÿÿ       Diplomácia itthon és külföldön
ÿÿ       Ha most mindent megtudtok, semmi érdekes nem lesz a többi levélben :p

Az esti program tekintetében ígérem senki nem fog csalódni. Azt hiszem
erre 5 év alatt nem volt panasz :o)
Egy kis ízelítÿÿ az újaknak: fürdÿÿruha megint kelleni fog, és persze
valahogyan össze is kell majd ismerkednie a társaságnak, de szolgálunk
majd újdonsággal is!

Ha bármilyen kérdésetek van, keressetek minket e-mailben
(ehkbgti at hok.sze.hu), illetve a következÿÿ telefonszámokon:

Déri Tímea: 06-70-942-2974
Takács Klára: 06-70-371-5357

Elÿÿre is megköszönném , ha ezt az információt minél több embernek
eljuttatnátok, ezért kérlek küldjétek el azoknak, akiket érdekelhet!
Köszi!

Aki tavaly itt volt, azért jöjjön, aki nem, az pedig azért!

Üdv:

Takács Klára
GTI képviselÿÿ
Széchenyi István Egyetem