[Kepviselok] Zsoryfurdo....

ELTE TTK HÖK Szervező elnökhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2005. Dec. 16., P, 12:05:59 CET

Hello T. Haz!

Mindig eszembe jut, mikor ezt leirom, hogy milyen szep is az epuletunk.
Tele van jo nagy es uveg ablakokkal, meg voros is. Csak a TO-n ne lennenek
azok a franya piramisok..Olyan meleg szokott lenni,a mikor nagyban sorba
kell allni, mert olyan meleg van olyankor.

Ma reggel is koran jottem be. Az eloadas nem maradt el, csak hat tegnap
hali kari (jo,mi?) volt es keveset aludtam... Tudom, tudom, nagyon
mosolygok itt a bajszom alatt, de nem azert, nem azert.

A lenyeg, hogy megjott a Zsoryfurdo valasza es arajanlata. Tok jo lesz,
hogy majd pancsolhatunk a vizben, meg ehetunk nagyokat es van jo kis
tukorterem is, ugyhogy akinek eppen tancra perdulni van kedve, az ott jol
kielheti feminim hajlamait. Bar nem szeretnem egyik kepviselotarsamat sem
cicanaciban piruettet jarni latni...huu, de milyen cafrangosan szepen
bonyolultan tudok fogalmazni.

Piros.Tok jo ezt a szot kimondani. Mondjatok csak ki. Piros. Aztan
megegyszer. Csak ugy jon. Olyan simogatosan piros...vagy mi.Fajdalom,
ordog,tulipan,haz,telapo,mano,sál,bomba...ezek jutnak a pirosrol
eszembe.Durva lelek-kivetules ez.Ha egy pszichomokus latna. Balu azt
mondja, hogy a piros fenek is jo, de ezt inkabb nem irom bele....Meg
mindig 4-6ost akar velem iratni...Hu, durva ez a Balu,nem?Csak jol
eltitkolja.De en tudom am, elmondta!

Na a vezkepzore visszeterve, 2/4/6/8agyas szobak lesznek, 1800/ft/fo/nap.
Balu tegnap eltort egy karacsonyfadiszt. Ezen nevet.Este jo volt, mert fel
akartam rakni a karifara a csucsdiszt...de ez elo fa! Ertitek...?:)

A szobakhoz kozos furdo tartozik, a 2agyos meg sajat, de ezt sem irom le
mert palyazok egy ilyen ketagyasra. Nem mondom el senkinek, hogy igy jol
meg tudjam szerezni. Mert akkor jol boldog leszek, mint amikor apukam
adott regen PIROS gomb ragot. Tudjatok, olyan jo kis szockósat. Mert a mai
gombragok olyan kicsit, kemenyek, azok meg finomak voltak es bodonben is
volt belole. Na nekunk bödönös volt es apu adott. Anyu nem szerette ha ad,
mert o mindig adott, anyu meg nem mindig, csak ha jokisfiu voltam.De
mindig voltam az, csintalankodtam sokat. De fini volt. A PIROS volt a
kedvencem, aztan meg a rozsaszinu.
A focirago nem finom, ami fini volt, a Turbo rago es Donalkacsas is jo
volt. Mindig jol elfeleztem, hogy jo sokaig tartson, mert igy tovabb
tartott es tovabb volt nagyon finom. Mert apu vett nekem, meg anyu is
vett.Meg a tesom is kapott olyat. Mert mindig kapott o is, hogy ne sirjon.
Mert sirt ha o nem kapott en meg igen, de en is ha en nem. Meg a PEZ is
finom volt.

Az etkezes 2000ft/fo, szenzitivek is benne, meg wegak is.
A gyerekkorom olyan szep volt. A rantotthusi is finom volt. Emlekszel meg
a gyerekkorodra? Tudod, az amit gyakran jol el is felejtesz, es amikor
nagy neha eszedbe jut,akkor mosolyogsz es abrandozol. Latod, most is
mosolyogsz. Es a szo:PIROS. Es meg mindig mosolyogsz.

Na ezert jo ezt irni, mert mosolygok, mert tudom, hogy te is mosolyogsz!

feco

UI: Mert ma olyan jo vagyk. Olyan jofej. Es PIROS.