[Kepviselok] Szmsz

Palko Tamas yeti at ttkhok.elte.hu
2005. Feb. 8., K, 11:27:23 CET

On Tue, 8 Feb 2005 rekop99 at ttkhok.elte.hu wrote:

> Emberek! Mi ez az szmsz?
> Tisztelt ház! Én mint sportbiztos nem tartom szerencsésnek, hogy ezt a
> tárcát megszüntessék! Ez katasztrofálisan is elsülhet! Miért nem lehet a
> szervez? biztos alá betenni a sport tárcát? Kérdezzétek meg a Fecót, hogy
> mennyi melója van, és hogy kivánna még a sporttal is foglalkozni úgy
> mellékesen... amikor szezon van akkor nem kis meló sportbiztosnak lenni!
> Nagyon szeretném ha a módosított szmsz-be azonnal bekerülne a sportbiztos
> mint tisztségvisel?!Köszönettel Sportbiz!

A vezetőképzőn volt erről is szó. Az alapkoncepcióban azért nem szerepelt,
mert a sportbiztos tevékenysége főleg szervezési volt, és ez a szervezőnek
a feladata. A vezetőképzőn több érv is szólt a sportbiztos megtartása
mellett. A szöveg még korántsem végleges, azaz bármelyik
képviselőnek/tisztségviselőnek van lehetősége alternatív, illetve módosító
javaslatot beterjeszteni.

Tisztelettel:

--
Palkó Tamás