[Kepviselok] beszamolok

Karcsai Balazs giskard at ttkhok.elte.hu
2005. Feb. 12., Szo, 13:30:02 CET

Beszámoló - Fizika Szakterületi Csoport
Ha jót akarsz, nem olvasod el!

Mivel megválasztásom óta senki nem kért t.lem beszámolót, kezdem az
elejér.l, vagyis 2004 augusztusától. Azért írom egybefolyó szövegbe, mert
remélem így csak a nagyon perverzek fogják majd elolvasni - így persze
most mindenki érdekl.dését sikerült felkeltenem, hehehe! Na szóval, még
nyáron ugyebár voltak olyasmi dolgok hogy embereket kellett összetoborozni
mindenféle gólyatáboros egymásra borítékolásokra, illetve beiratkozásra
meg diplomaosztogatósdira. Asszem, ezekkel nem volt probléma, minden
helyen volt kell. számú jómunkásember. Utána meg már nem tudom mik voltak,
annyira a múlt ködébe vesznek a dolgok. Volt valami papírrepül. verseny,
amire egész sokan eljöttek, és hatalmas nagy szemetet gyártottunk a Gömb
aulában, és még a Krompit is fejbe somtuk egy deltaszárnyúval. Ez
utóbbiért kiemelt jutalmazásra tartok igényt. Egyébként KPJ-r.l (K.
Pénzéhes J.-ról) jut eszembe, hogy fizikus gólyaavatót is csináltunk, ami
ezen köztiszteletben álló személyiség miatt majdnem meghiúsult, de végül
tök király volt. Aztán decemberben csináltunk Fizikus Mikulást is, amire
még mindig nem kaptam meg a választmány által megszavazott húsz ruppót,
pedig az is zsír volt ám! Volt teázás, sütizés, gyümilevezés meg
szaloncukroknak osztogatása, és kihirdettetett az Ortvay Rudolf Nemzetközi
Fizikaverseny eredménye is. Osztán ne feledkezzünk meg a nyílt napokról
sem, legalábbis az .szir.l semmiképp. A fizika stand bazi jó volt, volt
ott folyékony nitrogén meg szupravezet., Thomson-ágyú és sok kis bizbasz.
Rengeteg pólót sorsoltunk ki a fizika teszt helyes megfejt.i között, és
rengeteg izgi el.adást és labrot is meg lehetett skubizni. Gyá, hö! A
februári már nem lett ilyen istensirály, de azér annyira nem volt tré,
mint ahogy azt az alapítvány tisztelt elnökura híreszteli. Sajna az összes
fiziqs akkor vizsgult. Most nem jut eszembe több program, de azért
biztosan nem csak ennyi volt. Ami a kommunikációs funkcióimat illeti, tán
lehetett volna jobb is, de panasz nem sok érkezett. A választmányokra
tisztességesen eljártam, és tisztességesen bele is pofáztam a nagyok
dolgába. Szacsülés, csak eccer vót (hol nem vót), azon is csak egy ember
jelent meg rajtam kívül, tán ezért nem hívtam össze többet. Most sajnos be
kell fejeznem, mert van egy olyan szervezet, hogy Magyar Fizikushallgatók
Egyesülete, ahol sok értelmes program van, és éppen ott szervezek jó
dolgokat, ezerszer jobbakat, mint amit az ELTE TTK HÖK valaha is csinált.

Karcsai Balázs
Fizika SZACS elnök