[Kepviselok] beszamolo PRbizt

Gonci Balazs Attila gonci at elte.hu
2005. Feb. 15., K, 14:55:21 CET

Sziasztok!

Eredetileg egy részletes beszámolót terveztem a részletes és pontos
feladatok alapján. Azonban mivel a részletes és pontos feladatok
jegyzőkönyv hiányában elvesztek, így be kell érje a közgyűlés emlékeim
rekonstrukciójából származó feladatokkal kapcsolatos beszámolómmal.

1. Nyílt nap koordinálás: A TTK HÖK nevében jeleztem, hogy a továbbiakban
nem tudjuk, kívánjuk a programok szervezését a nyílt napokon elvállalni.
Így csak a többit, azaz a szóróanyagok csomagolását, a regisztrációt és a
standok programját csinálta meg a HÖK. Ebből a szóróanyagok csomagolása és
a regisztráció gond nélkül ment le, elkerültük a szokásos hibákat.
Mindezért cserébe a SZACS-okat a visszajelzések alapján alultájékoztattam,
illetve néhány felesleges telefonhívással megzavartam a normál szervezési
menetet, mely a fizika stand esetében okozta a legkomolyabb fennakadást.
Az alulinformálást szerencsére többen korrigálni tudták azzal, hogy
visszaemlékeztek a korábbi gyakorlatra és annak megfelelően készültek. Az
utólagos elpakolás a szokásosnál jobban, nem tragikusan, hanem csak simán
rosszul működött, ugyanis a standokról lelépők egy részét a Haliban még el
tudtam kapni, így egész sokan raktunk rendet. Végül szeretném
mindenkinek megköszönni a _kar_ nevében, hogy segített a Nyílt nap
gördülékeny lebonyolításában.

A nyílt napra ezen túlmenően készült egy CD, sok hasznos információval a
felvételivel és a TTK-val kapcsolatosan. A CD készítése során Balás
Márknak és Takács Tibornak nyújtottam segítséget.

2. Hallgatói bolt feltöltése: A hallgatói bolt pólókkal való
feltöltésére Csupor Mariannt kértem meg, aki ezt maradéktalanul el is
végezte, így az megtörtént. Tollak szintén kerültek a hallgatói boltba,
elkészült a bolt és a HÖK közti elszámolás a tavalyi PR termékekkel
kapcsolatban. Nem valósult meg az esernyők beszerzése.

3. PR termékek beszerzése, felhasználása:
A HÖK a választmány döntése értelmében pólót vásárolt a Nyúz és a HÖK
képviselők számára az egységes megjelenés érdekében, ezek beszerzését
szintén Csupor Mariann végezte.

Amennyiben a válsztmány tagjai közül valakinek még eszéb jut, hogy mit
kellett volna még megcsinálnom, akkor kérem jelezze, igyekszem a
közgyűlésig azt is megtenni, sajnos hivatalos forrás nem áll
rendelkezésemre a feladatokkal kapcsolatban.

Gönci Balázs