[Kepviselok] Informatikus beszamolo

Takacs Tibor informatikus at hali.elte.hu
2005. Feb. 20., V, 12:20:46 CET

Tisztelt Közgyûlés!

Mint legutóbbi beszámolómat, a mostanit is jó hírekkel kezdeném, ugyanis az
elmúlt idõszakban ismét beszerzésre került két új asztali számítógép, így
már a déli hallgatói irodában minden asztalnál található számítógép. Az
északi hallgatói irodában kialakításra kerül egy hallgatói terminál, ahol
az irodába betérõ hallgatóknak lehetõségük van az egyetem belsõ oldalait
elérni.

A számítógépeken kívül Ónodi Ferenc aktív közremûködésének köszönhetõen,
egy projektorral is gyarapodott a HÖK informatikai állománya.

A déli iroda átrendezése óta még mindig van 1-2 számítógép ahol nem
elérhetõ az internet. Ebben az ügyben már december óta folyamatosan
tárgyalok a ELTE Operátori Szolgálatával, és most már rendezõdni látszanak
a dolgok..

Az év kezdetén tevékenyen részt vettem a nyílt napra készített CD
elkészítésében.

A mindennapi rutinmunkákat is elvégeztem: felhasználók tájékoztatása,
rendszer karbantartása, frissítése, a felhasználók problémáinak megoldása,
fogyó eszközök beszerzése, stb.

Ezúton szeretném megköszönni mindazoknak a tisztségviselõknek a munkáját,
akik segítettek abban, hogy a ttkhok.elte.hu weboldal mindig aktuális,
adatokat, és a legfrissebb híreket tartalmazza.

2005. február 19.

Takács Tibor
ELTE TTK HÖK Informatikus