[Kepviselok] Szabalyossagi eszrevetelek (fwd)

Ellenorzo Bizottsag eb at ttkhok.elte.hu
2005. Feb. 21., H, 14:19:34 CET

Tisztelt Kepviselok!

Az alabbi levelet februar 16-an ejfelkor (azaz hatarido utan fel oraval)
fogalmaztam meg, de nem kuldtem el, mert megvartam a masik ket tag
velemenyet, illetve az el nem kuldott beszamolokat. Mivel most
megtortent, en is eleget teszek beszamolasi kotelezettsegeimnek.

Tisztelettel:
--
Palkó Tamás
EB elnök