[Kepviselok] Bál, ingyen jegy, jutalomkeret

baj at ttkhok.elte.hu baj at ttkhok.elte.hu
2005. Feb. 22., K, 15:18:39 CET

Sziasztok!

Ismét itt egy páratlan lehetõség,hogy jól érezd magad, és fontos, de nem
megerõltetõ munkával keress egy kis zsebpénzt.
A közelgõ, messze földön híres, páratlan, kihagyhatatlan LÁGYMÁNYOSI
BÁLról lenne szó. Aki már a gólyabál keretében végzett a köz számára
hasznos hasonló jellegû munkát, az tudni fogja mirõl beszélek (nekik
ezúton is köszönöm a segítségnyújtást).
A nevezett bál mint azt mindenki tudja, márc. 4-én, pénteken kerül
megrendezésre. Egy ilyen nagyszabású eseménynek meg kell adni a módját,
erre kéne 20 ügyes kezecske, (azaz 10 ember:) hogy a megfelelõ küllemet
bizosítson a helyszínnek. (Ez pakolást, dekorálást jelent.)Aznap du. 15:00 kor kezdõdne ez a komoly feladat.

Akik szeretnének jönni, azok jelezzék nekem, névvel, EHA kóddal,
telefonszámmal, lehetõleg jövõ keddig(márc.1.) Elõnyt élveznek azok, akik
elõzõ nap 14-15 óra körül be tudnak jönni, megtenni az elõkészületeket.
Aki nem érez magában kellõ kreativitást ehhez, de szívesen szemlélõdne a
bálban, az szintén jelezheti, hogy szívesen álldogálna kapunál, folyosón
õrködni.
A TENNI VÁGYÓKAT, MINDEN ESETBEN INGYEN BELÉPÕJEGGYEL*, ÉS ÉV VÉGI
JUTALOMKERETTEL HONORÁLJUK.
Bencsik Anna Júlia

*A kísérõnek természetesen nem jár ingyen jegy.