[Kepviselok] nyomtatas

Szilagyi Zoltan szultan at ttkhok.elte.hu
2005. Jan. 3., H, 16:25:49 CET

Allah mindenkinek!
 Gyuri emlekeztetnelek, hogy ugy masfel eve a telefonalasra is
jovahagytunk egy ilyet, es az elejen be is tartottuk. Foleg hogy akkor
csak az Eszakibol elhetet telefonalni csak, es az iraodavezeto engedelye
kellett. Inkabb ezt kene megerositeni.
 Mig a nyomtatashoz, ha az oldal peldany szammal koraltozzuk a dolgokat,
azzal eg bizonyos hatart tudunk szabni. VElemenyem szerint egy megfeleloen
atgondolt oldal szabalyozas utan, van ertelme, persze kulon hogy ki csak
kepviselo ki tisztsegviselo, es ha vki atlepi a kvotat, akkor azokkal
szemben lehet szankciot alkalmazni, de nem kotelezo. Ertsd ha vki gazolja
hogy csupa hivatalos ugye miatt nyomtattott annyit, akkor szerintem
elfogadhato az indoklas. Mig ha vki a zaroszakdolgozatat nyomtatta ki 10
peldanyban azzal elkeen beszelgetni.

Szultan