[Kepviselok] Nyomtatas-javaslat

Kommunikációs és Szervezõ Elnökhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2005. Jan. 7., P, 13:01:24 CET

Sziasztok!

Akkor nekem lenne egy olyan javaslatom, mielott jobban elmergesedne a
vita, hogy kerjuk meg az informatikust, hogy minden, a TTK HOK szerveren
levo azonositohoz tartozo adatot(nyomtatasok mennyisegerol) kerjen le, es
hozza el vagy a mostani(ha lehetseges) vagy a legkozelebbi valasztmanyra,
es akkor ott, a szamok tukreben lehet dontest hozni arrol, hogy milyen
szankciok/korlatozasok bevezetesenek van ertelme. Addig a napirendi
pontnak, megfelelo tajekozottsag hijan nincs alapja-jelzem ezt az EB
elnokenek, amire amugy szerintem gondolt es mar ezt meglepte az
informatikus fele,ugye?!
Gondolok egy egy pl azonositonkenti 200 oldalas kvotara(ez persze fugg a
lekert szamadatoktol,de ezt majd latjuk) ami tisztsegviselok eseten 500 es
ha valaki eleri/tullepi akkor a valasztmany elott, megfelelo indoklassal
kerhet tobbet.Es termeszetesen a valasztmanyra el kell/lehet menni, ugyhogy ne
vagdalkozzatok itt, tessek ma du 14.30kor itt a lehetoseg es ott
vitatkozni.(Mivel en szigorlat miatt kimentest kertem, ezert irtam ide a
javaslatomat, kerem, hogy ezt is vitassatok meg a napirendi pont
targyalasakor!)
KOszonettel:

Onodi Ferenc
komm&szerv eh