[Kepviselok] Palyazati kiirasok

Szilagyi Zoltan szultan at ttkhok.elte.hu
2005. Jan. 9., V, 01:12:56 CET

> Nos, szerintem mivel a döntéshozó szerv a választmány, és abban ott van a
> sportért felel?s személy állandó meghívottként tanácskozási joggal, akkor
> semmi szükség ilyen korlátozásra. Másrészt jelenleg nincs ilyen szerve az
> önkormányzatnak, illetve ha van, akkor sem m?ködik.

 Sportcsoport meg lett szuntetve ez igaz. Viszont amire raszerettem volna
mutatni, hogy szakmailag maximum 1 emberen mennenek keresztul a
javaslatok. A masik, dolog amiatt mert jelenleg nincs sportelet a TTKn
akkor nem kell sportcsoport elimserem. Viszont ha vegre lenne sportleet,
akkor ahoz szerntem kelleni fog majd sportcsoport is vagy nevezzuk
akarhogy, legyen a szervezocsoport resze vagy nem.