[Kepviselok] [Fwd: programvaltozas]

rekop99 at ttkhok.elte.hu rekop99 at ttkhok.elte.hu
2005. Jan. 28., P, 11:32:46 CET

A beszélgetés lefujva! Az Indok:

Kedves Gyorgy!

Mivel utolso opillanatban kiderult, hogy az egyetemi szabalyzatoknak van
egy olyan ertelmezese mely szerint a jeolotekkel valo egyedi
elbeszelgetes  a palyazatok hivatalos felbontasa elott nem legalis es nme
szeretnem, ha  barmelyik jeloltet emiatt diszkvalifikalnak, a talalkozot
lefujtam.  Visszaterunk ra febr.16. utan, amikor mar hivatalosan is tudni
lehet mindent. Sajnalom ha felborogattam a programjaikat, vagy felesleges
szervezesre  kenyszerultek. Remlem az eredklodes megmarad s akkor 16.-a
utan talalkozhatunk. udvozlettel;
Mindszenty Andrea

Andrea Mindszenty D.Sc.
Prof. of Geology
Dept. of Applied & Environmental Geology
Eötvös Loránd University
1117 Budapest XI.
Pázmány Péter sétány 1/c
phone: (36-1)381-2129