[Kepviselok] valasztmanyi meghivo

ELTE TTK HOK Kulugyi Biztos kulbiz at ttkhok.elte.hu
2005. Júl. 8., P, 14:21:17 CEST

Éves Beszámoló

Bizottság:
A külügyi bizottság az év elején jópárszor összeült, s mindenki nagyon
konstruktív javaslatokat tett, de a a bizottság tagjai igazából aktívan
nem tettek túl sokat elhatározásaink megvalósításában. Ezért késõbb egyre
inkább kevesebbszer hívtam össze a bizottsági üléseket, sõtt a második fél
évben már egyáltalán nem. Meg kell jegyeznem hogy nem neheztelek egyik
bizottsági tagra sem mert valószínû ha egy kicsit mindenkit unszoltam
volna elég gyakran akkor megcsinálták volna a dolgukat. Remélem utódomnak
ez jobban fog sikerülni.

Kapcsolat az Egyetemmel:
Azt hiszem ezen a téren minden igyekezetem ellenére a másik fél hibájából
nem történ igazán elõre lépés. Nem egyszer próbáltam megkeresni a
nemzetközi kapcsolatokért felelõs kari munkatársat és bemutatkozni neki és
tudomására hozni hogy én tulajdonképen az õ munkáját vagyok hivatott
segíteni. Egyszer se tapasztaltam részérõl együttmûködési készséget.
Az EHKB-ban viszont teljesen más, összességében pozitív kapcsolat volt
jellemzõ egész éven keresztül. Eljártam az ülésekre, s részt vettem a
Külügyi Majális szervezésében is.

Kapcsolattartás a hallgatókkal:
Az év elején itt voltak némi problémák, melyek az elsõ vizsgaidõszakban
már néhány mérgesebb hangnemû telefonáló hallgatóba torkollott.
Ezeket a problémákat mind orvosoltam a vizsgaidõszak végén és attól kezdve
általában órákon belül tudtam válaszolni a hallgatói kérdésekre.
A különbözõ pályázatok felkutatása sem volt a legerõssebb oldalam,
mindazon által ha eljutott hozzám valami információ akkor igyekeztem azt
megjelentetni a nyúzban.

Rendezvények amiken részt vettem és amiket szerveztem: (Szilágyi
képviselõ Úr kérésére...)
Idén az elsõ félévben a work and travel road shown vettem részt.
a második félévben részt vettem az ODK-n a Külügyi Majális és az Cooking
Party szervezésében vettem részt. Nem külügyes tevékenység ugyan de
szeretném itt megjegyezni azt is hogy az OTDK Fiföma szekciójának
szervezésében is részt vettem.

Összefoglalva ebben az évben nem zárt valami fényesen a külügyis.