[Kepviselok] osztondij?

ELTE TTK HOK kollegiumi biztos kollbiz at ttkhok.elte.hu
2005. Jún. 23., Cs, 14:11:13 CEST

Kedves Tamas!

Ismetelten kerlek, hogy mind a majusi, mind a juniusi tanulmanyi es
kozeleti osztondijamat utald ki nekem.
Ez irasban es szoban egyarant a harmadik alkalom, hogy jelzem, hogy ez a
penz meg hianyzik a szamlamrol, es kerlek, hogy utald ki.
Korabban azt mondtad, bar a miertet akkor sem ertettem, hogy a KOB utan
fog erkezni a penz, illetve, hogy a tegnapi utalassal kijon. Az ETR-ben
meg a varakozo kifizetesek kozott sincs.

Azt is jelzem, ha otthonrol nem kaptam volna penzt, akkor mar az egyetem
mellett satorozhatnek, hiszen osszejott volna a kethavi+kesedelmi dij
tartozas, es te is jol ismered a Terjutot, hogy ez a kollegiumbol valo
kizarassal jar, hiaba irsz esetleg egy papirt, hogy nem utalt az egyetem.
Egy kicsit tobb felelosseged lehetne egy ilyen fontos poszton!

		Csupor Mariann
	   TTK HÖK Kollégiumi Biztos

Bocsanatot kerek azon kepviseloktol, akik esetleg ugy erzik, ez nem
tartozik rajuk, eddig igyekeztem a problemat maganban megoldani, de az
eddigi eredmeny (0) ismereteben erre nem latok eselyt.