[Kepviselok] Beszámoló

rekop99 at ttkhok.elte.hu rekop99 at ttkhok.elte.hu
2005. Jún. 24., P, 11:26:29 CEST

Tisztelt Közgyűlés!

Egy igen nehéz, mégis sikeresnek mondható évet zártunk a sport terén.
Igéretmhez híven mindent megtettem azért, hogy a kari sportélet
felpezsdüljön. Ez azért nem egyszer nehézségekbe ütközött, de mindíg
találtunk megoldást.
   Idén sok ujdonsággal bűvült a kari sportélet repertoárja, és az egyik
legnagyobb újítás az előző évekhez képest az volt, hogy idén voltak
olyan sportesemények amik nem csak az aktívan sportolni vágyó
hallgatókat mozgatta meg. Sok fontos dolgot gond nélkül abszolváltunk.
Ilyenek voltak a sportösztöndíjak körüli tennivalók, a rektori hivatal
pályázatai, és így tovább. Amit én fontosnak érzek,az az hogy idén
sikerült megoldani a hallgatók felé irányuló tájékoztatást, illetve
sikerült a BEAC vezetőivel egy jó kapcsolatot kiépítenem, ami az előző
években ez nem volt elmondható.
Rövidre fogom a beszámolóm, remélem a tisztelt közgyűlés elfogadja. Várok
mindenféle kérdést, hozzászólást.

Üdvözlettel Rekop György TTKHÖK Sportbiztos