[Kepviselok] Informatikus beszamolo

TAKACS Tibor informatikus at ttkhok.elte.hu
2005. Jún. 24., P, 17:36:58 CEST

Tisztelt Közgyűlés!

Az elmúlt évben beszerzésre került négy új asztali és egy hordozható
számítógép, így már a déli hallgatói irodában minden asztalnál található.
Ezek beüzemelése időben megtörtént.

A számítógépeken kívül Ónodi Ferenc aktív közreműködésének köszönhetően,
egy projektorral is gyarapodott a HÖK informatikai állománya.

A hardvereken felül beszerzésre került a Photoshop legújabb változata egy
példányban, ami az egyik gépen elérhető.

Az északi hallgatói irodában kialakításra kerül egy hallgatói terminál,
ahol az irodába betérő hallgatóknak lehetőségük lenne az egyetem belső
oldalait elérni, de sajnos az ELTE bürokráciája miatt a mai napig nem
sikerült elérnünk, hogy működő internet végpontot kapjunk ehhez a géphez.

A déli irodában a nyomtató új gépre került át, és így nyomon követhető,
hogy ki, mikor milyen ügyben mennyit nyomtatott. A bevezető időszakban
voltak technikai problémák, de ezek mostanra megoldódtak.

Az év kezdetén tevékenyen részt vettem a nyílt napra készített CD
elkészítésében.

A mindennapi rutinmunkákat is elvégeztem: felhasználók tájékoztatása,
rendszer karbantartása, frissítése, a felhasználók problémáinak megoldása,
fogyó eszközök beszerzése, stb.

Ezúton szeretném megköszönni mindazoknak a tisztségviselőknek a munkáját,
akik segítettek abban, hogy a ttkhok.elte.hu weboldal mindig aktuális
adatokat, és a legfrissebb híreket tartalmazza.

2005. június 24.

Takács Tibor
ELTE TTK HÖK Informatikus