[Kepviselok] Beszamolo

Tetekas Nyuz, foszerkeszto nyuz at elte.hu
2005. Jún. 29., Sze, 11:47:29 CEST

Tisztelt Közgyűlés!

Reményeim szerint főszerkesztőségem időtartama alatt rendszeresen és
teljes körűen tudtam tájékoztatni minden érdeklődőt.

Azt gondolom, hogy a kitűzött célokat a felvállalt módon sikerült
teljesíteni. Sikerült új embereket bevonni a lap szerkesztésébe - ez
néha elég komoly munkaszervezési problémákkal is együtt járt - a lap
rendszeresen megjelent, sikerrel követtük a közéleti tartalom
fejlesztése érdekében még az elődöm által kijelölt irányvonalat.

Mind a honlap, mind a papíros változat arculatváltáson ment keresztül;
egyelőre viszonylag sikeresnek tekinthető az újság nyári kiadásának
megjelenése is.

A lap vezetését a lehető legtöbb ember bevonásával sikerült megoldanom,
külön megkönnyebbülés számomra, hogy úgy érzem, az utánótlásról is
sikeresen gondoskodtam.

Tisztségviselői szerepvállalásomat is sikeresnek gondolom; részt vettem
a közgyűlés, illetve a választmány ülésein, igyekeztem konstruktív módon
hozzászólni a felvetett javaslatokhoz. Tevékenyen részt vettem az új
szervezeti és működési szabályzat megírásában is; azt gondolom, ezzel
sikerült új alapokra helyezni az önkormányzat működését. Tevékenységem
során mindig kiemelten fontosnak tartottam, hogy az elnökség tagjaival
egyeztessem.

Kérem a közgyűlést, hogy beszámolómat fogadja el.

Tisztelettel,

Balás Márk

Ui.: A holnapi közgyűlésre sajnos egyéb hivatalos elfoglaltságom miatt
csak jelentős késéssel tudok odaérni.

--
Balás Márk
Tétékás Nyúz, főszerkesztő