[Kepviselok] beszam

ELTE TTK HOK Titkar hoktitkar at ttkhok.elte.hu
2005. Május. 3., K, 03:28:06 CEST

Az elmult par napban a korabbinal eroteljesebb aktivitast mutattam az
iktatas muveleseben, valamint a heten napra kesz leszek a jegyzokonyvekbol
is. E-mailjeimre valaszolok, szerencsere a postaladamba erkezo levelek
tobbsege nem nekem van cimezve... Munkamat igyekszem a tolem telheto
mertekben elvegezni, es torekszem ra, hogy ez a jovoben is hasonloan
mukodjon. Az hatralevo par honapot igyekszem fellenditeni. A heti
emlkeztetok ujrainditasahoz kerem a kepviseloket es kulonosen a
Valasztmany tagjait, hogy jutassak el szamomra az altaluk fontosnak itelt
informaciokat, amelyeket szeretnenek viszont latni a heti papiroson.

Munkam sajnos nem olyan valtozatos, hogy ennel hosszabban tudjam
kifejteni, ezert itt abba is hagyom - mentsegemre szoljon, hogy egy
kiadosabb adag iktatas utan jelenleg hajnali 3:33perc van, es most ugy
dontottem, hogy atmegyek az eszakiba aludni, mert itt a deliben kemeny az
asztal...

az utolso bekezdes nem kepezi a hivatolsnak szant beszamolom reszet.

Orban Adam
ELTE TTK HOK Titkar