[Kepviselok] segítés

ELTE TTK HOK Tanulmanyi Elnokhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2005. Május. 3., K, 10:07:42 CEST

Kedves Képviselõk!

Azt hiszem senkinek sem újdonság, hogy az utolsó hetekben a TO-n óriási
sorok kezdenek kígyózni. A TO vezetõjével egyeztettem, és lehet, hogy
tudnánk segíteni, hogy gyorsítsuk az ügyvitelt. Elsõsorban az indexek
osztogatása, amit tudnánk mi is csinálni, de ez is nagyban megkönnyítené a
TO-s nénik dolgát.

Még további egyeztetésre fog sor kerülni a TO vezetõjével, de szeretném,
hogy aki ráér valamikor, szeretne segíteni, az jelentkezzen nálam, és
majd kiderítem a pontos idõpontokat, illetve feladatokat.

Köszönettel:

Vizeli András