[Kepviselok] Eszrevetel a Nedves Esthez

Palszabo Krisztian chris at elte.hu
2005. Nov. 12., Szo, 21:05:08 CET

Tisztelt Nedves Est szervezők!
	Lenne egy észrevétel a Nedves Esttel kapcsolatban, ami igazán nem (is) csak
saját vélemény. Előre is leszögezem, senkit nem szeretnék bírálni, (részben
ezért sem hivatkozom nevekre), inkább építő jellegű kritikát, észrevételt
közölnék.
	Nagyon jó, szuper volt a Nedves Est! Le a kalappal, én is jól éreztem magam,
és
azok is, akikkel beszéltem.
Viszont utólag volt egy kis "apróság", ami ugyan nem eget verő dolog, mégis
tönkretehette többek hangulatát utólag.
	Kiírásotok szerint oda-vissza külön buszokat biztosítottatok az emberek
számára. Ezt vagy Korlátlanul meg kéne hirdetni, vagy ha ez valamilyen okból
kifolyólag nem lehetséges, előre kéne máskor jelezni, hogy pontosan mikor
indulnak buszok, s _hány fő_ részére, esetleg korlátozott, sorszámozott
buszjegyet osztani, hogy létszám betelés esetén se legyen meglepetés senki
számára, hogy NINCS BUSZOS HAZAHUTÁSI LEHETŐSÉG!
	Saját példa, hogy pl. Joe, és jómagam is, kiknek ugyan nem megerőltető pár km
gyaloglás az éjszakában, ennek ellenére számítottunk a különbuszra, mivel
kényelmesebb, gyorsabb, és a Showhajtás előtt nem mindegy, hány órát alszik az
ember.
De kérdezem én: Mit mondasz egy olyan vidéki embernek, akit kihoznak
különbusszal, számít rá, hogy nincs gond a hazamenetellel, mivel hazaviszik,
aztán mégis ott áll hajnali 3-kor a Kispesti uszoda előtt, otthagyva?
	A hajnali 3-at azért hangsúlyoznám ki, mivel a buli hivatalosan 3-ig tartott,
ehhez képest a megtelt(?!) különbuszok 3 előtt elmentek!
	Szerintem 6-8 liter gázolaj nem horribilis összeg, és egy buszsofőrt fél
órával
tovább kibérelni legközelebb hasonló esetben, egy plusz fordulót beiktatva!
	Zárszónak kihangsúlyoznám még egyszer, építő jellegű kritikának szánom
észrevételemet!
	És MÉG Egy elismerés a végére, egyben példának is, hogy megoldhatók menet
közben is a dolgok:
	Én 22:30 körül értem alkalmi munka miatt a helyszínre, mire betelt a ruhatár.
Kényszermegoldásként a büfében adhattam le cuccaimat, éltem is a lehetőséggel,
nagyon jól, gördülékenyen működött!
	A keddi választmány elejére szeretnék bemenni, de mivel 19h-tól saját
szervezésű programom van, nem biztos, hogy sokáig maradok, ezért választottam
most a levélformát a személyes felszólalás helyett.
Tisztelettel, üdvözlettel:
Pálszabó Krisztián