[Kepviselok] Eszrevetel a Nedves Esthez

szerveh at ttkhok.elte.hu szerveh at ttkhok.elte.hu
2005. Nov. 14., H, 02:45:28 CET

Kedves Krisztian!

Koszonom a leveledet,orulok a gratulacionak a tobbi szervezo neveben is!

A busszal kapcsolatban reagalnek, hogy ne maradjon benned tuske es te is
tisztabban lasd a helyzetet:

A kulonbusz 3x fordult (20,21 es 22 orakor) hogy kivigye az embereket a
KCSSK,a Lagymanyosi es Muzeum koruti Campusbol. Vissza 1.40 (valojaban
1.55) es 2.40 (valojaban 3.00) idopontkoban indult.
A buli folyaman, ha jol figyeltel, 6x (!!) mondta be a DJ, hogy indul az
1.40es busz. Sjanalatos modon, nagyon kevesen mentek el vele.
A 2.40es busz,pontosan a rendezveny lezarasa miatt kesobb indult,hogy
mindenkit bevarhasson. Ezt is 2.15 perctol kezdve tobb alkalommal
bemondtak. A bulit 2.30kor befejeztek,azert, mert az uszodat 3kor at
kellett (volna) adni a szemelyzetnek, takaritas miatt.

Amint latod, a szervezok mindig idoben szoltak az indulasok elott, es pont
a busz miatt hamarabb fejeztek be a NedvesEstet.

A buszok szamanak emeleserol annyit, hogy nem gazolajban merik a buszt(ez
azert kicsit ovodas megkozelitese a dolognak), hanem oradijban. Azzal,
hogy kulonbuszt inditottunk, 65.000 forintos koltseget vallaltunk a
vendegek kenyelmeert. Ha meg egy buszt kelett volna beallitani
(visszafele, csak) az plusz 30.000 forint lett volna arra 3 orara(!!).

Nezzuk a masik oldalt. Azert, hogy mindenki szamara elerhetove tegyuk a
rendezvenyt,a jegyek 500 forintosak voltak (ELTE). Az uszoda max 500 fot
bir el. A berleti koltsege 210.000 forint volt. A tobbi (reklam, jegy,
dolgozok) koltseget meg nem is emlitem.
Ha kicsit utanaszamolsz, megerted, hogy a hallgatoi onkormanyzat miert nem
vallalta a mar igy is hatalmas kiadasok noveleset.

En szemely szerint ugy latom es a helyszinen is ugy tapasztaltam, hogy
akik figyelmesek voltak, idoben tavoztak es picit is gondolkodtak (hiszen
egy busz nem vegtelen befogadokepessegu) azok boven feljutottak a buszra.
Aki sajnos nem gondolta mindezt vegig, az setalt...
Labjegyzetkent meg egy aprosag: A busz 55 fos volt, az utolso indulaskor
76 fo volt rajta. Ez koszonheto a buszvezetonek es a foszervezonek.

Bizom benne, hogy eleg alaposan ravilagitottam a problemara. Egyebirant
koszi, hogy eljottel, es remelem a tobbi rendezvenyunkon is jol fogod
magad erezni!

Udv

Onodi Ferenc
szerveh