[Kepviselok] Választmányra előterjesztés

kemiaszk at ttkhok.elte.hu kemiaszk at ttkhok.elte.hu
2005. Okt. 11., K, 14:43:16 CEST

Tisztelt Választmány!

Az alábbiakban olvashatjátok a beszámolómat kémia szakterületi
rendezvényről:

Gólyatábor afterparty a Mediterrán Caféban (2005.09.15.)

A kémia gólyatábor afterparty szept. 15-én került megrendezésre a Café
Mediterránban. (1061 Liszt Ferenc tér 10.)
A rendezvény sikeres volt, a résztvevők alig fértek el a megfelelő
helyiségekben. A gólyáktól kedvező visszajelzéseket kaptam. Ezek után
érdeklődéssel várják a kémia szacsos eseményeket. (SOTÉtől függetlenül)

Ez a rendezvény ELTE TTK és SOTE közös rendezésű volt. A SOTE majdnem
minden költséget vállalt, a TTK HÖKnek a dj fizetését, és a technika egy
részét kellett vállalnia.

Ez 15ezer forintot jelentett. Ezen összeg kifizetését egy terembérletről
szóló számlával tudom igazolni.

Kérem a tisztelt Választmányt, fogadja el a beszámolómat.

Köszönettel,
Fazekas Tímea
Kémia szacs.ko.