[Kepviselok] tanulmányi csoport

Tanulmányi Elnökhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2005. Okt. 19., Sze, 18:58:52 CEST

Tisztelt Tanulmányi Csoport tagok!

Köszönöm szépen, hogy még annyi fáradságot sem vesztek, hogy szóljatok,
írjatok, nem lesztek jelen a tanulmányi csoport ülésén. Egy kimentést
kaptam, Fazekas Tímeától (aki egyébként póttag, tehát úgymond nem is kell
jönnie). Jelen volt Monoki Sándor, Földvári Eszter (IK HÖK tanulmányi
elöljáró), Németh Péter (EB) és jómagam.
Bencsik Anna Júliát felhívtam: nem vette fel.
Tatár Ágostont felhívtam: nem vette fel.
Mészáros Csabát felhívtam: ki volt kapcsolva.
Geleji Jánost felhívtam: felvette, hosszas keresés után észrevette, hogy
jé tényleg írtam meghívót!
A póttagokat nem kerestem fel telefonon.
Ezek után szeretném megkérdezni a tisztelt delegáltakat, mégis ezt, hogyan
gondolják?
Köszönöm a megjelenteknek a részvételt, és Timinek, hogy írt kimentést!

Tisztelettel:
Nagy Katalin

               Nagy Katalin
               ELTE TTK HÖK