[Kepviselok] TCS

baj at ttkhok.elte.hu baj at ttkhok.elte.hu
2005. Okt. 20., Cs, 14:39:45 CEST

Kedves Taneh!

Valóban megbocsáthatatlan, hogy ennyire figyelmetlenek voltunk, de talán
az ilyen nagy létszámú hiányzáskor a szervezettség mértékét sem árt
megvizsgálni.

Lehet, hogy mindnyájunknak sok a dolga,és még ha nincs is túl nagy
kapacitású eszünk, akkor sincs noteszeszünk.
Na jó mindenki beszéljen a maga nevében. Én pillanatnyilag a kolesz
aulájában állva(!) írom ezt a levelet. És notesz sincs nálam, meg ilyenek,
szóval elsikkadt a fejemben ez az infó, mikor 11-én szintén ilyen
összkomfortos körülmények közt olvastam a felhívásodat, a 100 másik aznapi
levéllel együtt.

Szóval szerintem a megfelelő megoldás az lenne, ha az ülés előtti nap
írnál egy "előemlékeztetőt" vagy ilyesmit.

Köszönöm!

Anna