[Kepviselok] (nincs =?iso-8859-2?Q?t=E1rgy?=)

szerveh at ttkhok.elte.hu szerveh at ttkhok.elte.hu
2005. Okt. 22., Szo, 20:43:58 CEST

Tisztelt Titkar, Tisztelt Kepviselok!

Altalaban nem szokasom az ilyen jellegu emailekre valaszolnom, de most ugy
erzem, hogy mindenkeppen szuksegszeru nehany dolgot egyszer es mindenkorra
tisztaznunk.

Induljunk az elejetol:

Immar tobb, mint 1 eve toltom be ezt a posztot a hallgatoi
onkormanyzatunkban. Ez alatt az egy ev alatt sikerult a rendezvenyek
szonvonalat emelni, a szervezest sokkal gordulekenyebbe tenni es ami a
legfontosabb, a hallgatok szamara is kedvelt es elismert dolgokat
veghezvinnunk. A palyazataimban (tavaly es iden) reszletesen leirtam, azt,
hogy mit szeretnek tenni es milyen celjaim vannak. Ezt az iktatasbol ki
lehet keresni. Ugy erzem, hogy a kituzott celok mindegyiket elertem,
kiveve a lagymanyosi estek programsorozat terveinek megvalositasat.

Az altalam szervezett programok, rendezvenyek elszamolasat mindig idoben
kikuldtem a kepviselolistara. Az elszamolasok termeszetesen minden egyes
alkalommal egy vagy tobb valasztmanyi (illetve kepviselotestuleti)
kontrollon mennek at, sot, mivel ezek a legnagyobb szabasu programjaink,
mindig beterjesztettem az elozetes koltsegvetesi terveket es a varhato
vegeredmenyt is megprobaltam felvazolni. Aki kivancsi ra, nyugodtan
elokeresheti az osszes ilyen tervet, valamint a vegleges elszamolast, es
osszehasonlithatja oket.
Az altalam/altalunk lebonyolitott elszamolasokban mindig a korrektsegre es
pontossagra torekedtem. ( Mostanaban mar a netto/bruttot is kiirom, az
erthetoseg kedveert) A szamlakat/atveteli elismervenyeket csatoltam.
Akinek ennek ellenere ketelyei voltak, mindig megfelelo felvilagositast
kapott es meg soha nem ert vad sikkasztassal kapcsolatban.

A golyabalon (Ti is tudjatok, hiszen minden fontosabb pontnal kikuldtem a
terveket) majus vege ota dolgoztunk. Ugy hiszem, hogy a lehetosegekhez
merten a dolgozok es szervezok megfelelo mertekben helyt alltak az iden es
az elso kisebb csuszast kovetoen a programok is megfelelo sorrendben
kovettek egymast.
Az idei evben eloszor nem volt az egyetemi kongresszusi kozpontnak negativ
visszejelzese a ballal kapcsolatban es nem tortent (tudomasom szerint)
semmilyen anyagi karokozas! Ezert ugy erzem, minden dolgozo es segito
hatalmas elismeresben kell hogy reszesuljon!Kitettek magukert!

A rendezveny elszamolasa termesztesen a jovo het keddi valaszmanyra
elkeszul (ahogyan mindig is) es az eddigiekhez hasonloan abszolut
reszletes es nyomonkovetheto lesz. Ez nem a kozmetikazasnak koszonheto,
hanem a vegig pontos es reszletes elozetes becsleseknek, valamint a
vezetett kiadasi es beveteli listaknak. Minden kiadasrol szamla es/vagy
atveteli elismerveny van. Ahol esetlegesen kerdes, netan ketely merul fel,
ott a menedzserek/cegek telefonszamat is megadom, es utana lehet jarni az
elszamolasban feltuntett dolgoknak. Ez a lehetoseg barki szamara fennall,
szoljatok nyugodtan.

Ezek utan mar csak annyit szeretnek irni (bar ez is eleg sok volt,tudom)
hogy ha barkinek is kerdese van barmivel kapcsolatban, nyugodtan tegye fel
nekem, vagy ha ketelye van, netan tudomasa barmilyen visszaelessel
kapcsolatban,akkor azt hozza AZONNAL mindenki tudomasara, mert az en
munkamat, lelkesedesemet es a hallgatoi onkormanyzaton beluli munkamoralt
hihetetlenul rombolja egy ilyen email. Mindemellett arrol nem is beszelve,
hogy a becsuletemet kerdojelezik meg es tobb mint 100 ember kitarto
munkajat veszik semmibe.

Koszonettel:

Onodi Ferenc
szerveh