[Kepviselok] Véleményem a gólyabálról

Palkó Tamás yeti at ttkhok.elte.hu
2005. Okt. 23., V, 04:06:01 CEST

Tisztelt Képviselők!

Csakhogy senkiben ne maradhasson kétely, leírom a véleményemet a
gólyabálról.

Az ELTE TTK HÖK korábban már szervezett nagy volumenű - több neves
résztvevőt felvonultató - gólyabált, és - meg kell mondjam - kicsit
tartottam attól, hogy megint valami malőr folytán bukó lesz. Szerencsére
nem lett. Bennem igazán az marad meg emlékként, hogy fél 2 után, a
Republic koncertjének végeztével felmentem az első emeletre, és lenéztem
a Gömb aulára. Csupa tomboló embert láttam, és ez nagy örömmel töltött el.
Hat éve dolgozom a Hallgatói Önkormányzatban, tudom, hogy az
átlaghallgató mit gondol a Hallgatói Önkormányzatról. És hiszem azt,
hogy az ilyen sikeres rendezvények után, a pozitív vélemények száma nő,
azaz a negatív vélemények aránya csökken. És mi is lenne más a Hallgatói
Önkormányzat célja, mint a hallgatók ilyeténképpen történő kiszolgálása.
Úgy gondolom, hogy az Önkormányzat ezzel a rendezvénnyel továbbhaladt
azon az úton, ahol mindíg is kellett volna lennie. Nagyon remélem, hogy
ezeket a hallgatókat sikerül megfognunk, azaz próbálkozásaink nem
hiábavalók.

Akkor kicsit részletesebben
Előkészületek: Szerintem jól megoldották a feladatukat, csak ha többen
vannak, talán gyorsabban végeznek.
Beengedés: A Dunai bejáratnál jutottam be az épületbe. Háromnegyed nyolc
tájékán nem nagyon kellett sorbaállni, hogy később mi volt, azt nem
tudom. Kicsit furcsa volt, hogy nem volt VIP lista, vagy nálam nem
vették elő, és nem húztak ki róla. Ennyi erővel akárhányszor behozhattam
volna még egy embert.
Ruhatár: Sajnos még mindíg nincs elég hely...
Security: A korábbi években mintha többen lettek volna, vagy kicsit
markánsabb lett volna a jelenlétük. De ahogy hallottam, nem nagyon
kellettek, problémamentesen zajlott a bál.
Irányítás: A korábbi évekhez képest nagyságrendekkel jobb volt az
épületen belüli irányítás. Ötletesek voltak az elzáró plakátok.
Büfé: Sokat kellett sorban állni a büfénél. Tudom nem feltétlenül lehet
több állomást létrehozni, mégis el kellene rajta gondolkodni. A
fogyásból lehetett volna számolni, hogy kb. mikorra fogy el a készlet,
és úgy rendelni. Az, hogy a szállítmány késett - nyilván nem a szervezők
hibája.
Megnyitó: Valahogyan el kellene érni azt, hogy a dékán eljöjjön. Ez nem
olyan esemény, amit kihagyhat.
Gólyatánc: A szokásos. Tudom, nehéz ennyi embert úgy összehangolni, hogy
rendesen lehessen próbálni. Erre nem biztos, hogy az a megoldás, hogy
utolsó nap halálra próbáljuk magunkat.
Koncertek: SZUPER!!!
DJ: Rég buliztam ilyen jót!

Kb. ennyi.