[Kepviselok] Határozati javaslat

Palkó Tamás yeti at ttkhok.elte.hu
2005. Okt. 25., K, 12:34:19 CEST

Tisztelt Választmány!

Tudom, hogy véleményemmel nem leszek népszerű, de azért szeretnék tenni
egy határozati javaslatot a gólyabál elszámolásával kapcsolatban.

Határozati javaslat: Az ELTE TTK HÖK Választmánya mindaddig nem fogadja
el a gólyabál elszámolását, ameddig a benne szereplő számok nem véglegesek.

Indoklás: Fecó azt írta a levelében, hogy a gólyabál elszámolása még nem
teljes; százezer forintok még mászkálhatnak ide-oda. Néhány kérdésben:
úgymint kölcsönök - nem világos számomra az elszámolás, és Fecó
kérdéseimre még nem adott kielégítő választ. Ezért szerintem a gólyabál
elszámolása nem elfogadható jelenleg.
Azért fordulok ehhez a megoldáshoz, mert - mint azt jeleztem -
személyesen nem leszek ott választmányon, hogy kérdéseimet feltegyem.

Tisztelettel:

Palkó Tamás