[Kepviselok] kémia szacs ütemterv

ftimea7 at ttkhok.elte.hu ftimea7 at ttkhok.elte.hu
2005. Sze. 5., H, 18:03:19 CEST

Tisztelt Választmány!

Szóval mellékeltem volna a kémia szakterületi csoport első félévi
ütemtervét, valamiért nem működött, bocsi...
A programok remélem bővülnek majd.

Fazekas Tímea
Kémia szacs. ko.

Ütemterv a Kémia Szakterület munkájához a 2005./2006.-os tanév őszi félévére

Programok:
- szept.15.: Gólyatábor afterparty
- okt.21. Gólyabál
- nov. vége: közös buli a matek szaccsal
- nyílt nap lebonyolítása
- Education való képviselet
(További programok a szept.8.-ai szacs ülés után várhatók.)

Tervezünk egy mentor jellegű rendszert beindítani Dáviddal, amelynek
keretében a felsőbbévesek segítenének az alsóbbéveseknek nehezebb
tantárgyaik kapcsán. (Olyasmi lenne, mint matekon a maszat.)

Saját feladatok:
-levlisták felügyelete, szakos információk eljuttatása a hallgatóknak
-kémia szacsos levlista elindítása
-utánpótlásképzés
-delegáltak beszámoltatása a munkájukról, munkájuk motiválása, lelkesítés
-szacs ülés összehívása kb.3 hetente (programszervezés előtt sűrűbben)

Ha valamit kihagytam volna, hívjátok fel rá a figyelmemet.

Fogadóórámat keddenként, 13-14h tartom meg az északi haliban.

Fazekas Tímea
Kémia szakterületi koordinátor