Re: [Kepviselok] Választmány 2005. szeptember 6 - el?terjesztések

Tetekas Nyuz, foszerkeszto nyuz at elte.hu
2005. Sze. 6., K, 15:41:19 CEST

Kedves Titkár, és kedves Képviselõk!

Én nem találtam olyan soknak az elõterjesztéseket, szerintem érdemesebb
csatolni ÉS be is idézni, mint ahogy mondjuk a sajtómeghívókat is szokták,
mert ha épp nem interneten keresztül levelezik valaki, ami elég gyakran
elõfordulhat, kicsit körülményes letölteni, megnyitni, elolvasni, bezárni
stb.

Javasolnám inkább, hogy az egyes elõterjesztéseket egyenként csatoljuk,
hogy ha mégis kell külön-külön, akkor ne kelljen ki copypaste-lni a sok
közül, és a levél törzsébe szépen egymás után kerüljenek be a napirendek
sorrendjében.

Üdv:

Vizi

--