[Kepviselok] Valasztmanyi anyagok

ELTE TTK HÖK titkár hoktitkar at ttkhok.elte.hu
2005. Sze. 11., V, 18:59:31 CEST

Tisztelt Képviselők!

A hétfői napokon a választmányi anyagok várhatóan vagy 18.50 előtt, vagy
21.00 után kerülnek kiküldésre a képviselőlistára, mert várhatóan ekkor
vagyok gép- és hálózatközelben. Kérlek titeket, hogy segítsétek munkámat
azzal, hogy az előterjesztéseket minél előbb elkülditek nekem. Amit
szeretnék kérni: A beidézett szöveg mellett mellékletben is küldjétek el
az anyagot, és a témába (kísérleti jelleggel) a következő szöveget
illesszétek be: vxxxxxx (ahol xxxxxx év/hó/nap alakban azt a választmány
időpontját mutatja, amire beterjesztettétek). Erre azért lenne szükség,
mert akkor ezeket automatikusan különszedném.
Választmányi anyagok papíron történő megjelenése várhatóan megszűnik,
azonban az anyag kiküldésekor erről tájékoztatva lesztek.

Palkó Tamás, titkár