[Kepviselok] matekos gólyaavató pályázat

matekszk at ttkhok.elte.hu matekszk at ttkhok.elte.hu
2005. Sze. 12., H, 17:05:16 CEST

Tisztelt Választmány!

A Matematika Szakterületi Csoport szeptember 22-én a Desperadosban Matekos
Gólyaavatót szervez. Ehhez kérnénk a szakterületi rendezvényekre szánt
keretből 40000 (azaz negyvenezer) forint támogatást.
A pénzt a következőkre használnánk fel:
Terembérletre 10000 Ft-ot; ha elég nagy lesz a fogyasztás, ezt elengedik
nekünk. Az elsősöknek fizetnénk a gólyaavatáskor egy-egy italt, erre
összesen 10000 Ft-ot számoltunk (100 gólyával: 100 Ft/fő). A rendezvényen
három zenekar fog fellépni, ők a benzinpénzért cserébe jönnek, illetve mi
is szeretnénk a haliból gépet elvinni; ezekre a szállítási költségekre
összesen 11000 forintot szánnánk. A gólyaavató biztonságáról három
biztonsági őr gondoskodik, ők fejenként 3000 Ft-ért (~500 Ft/óra/fő), azaz
összesen 9000 Ft-ért lesznek ott. Ha tudok számolni, akkor ez összesen
40000 Ft. A szakterületnek van pénze, 5000 forint, ebből előre
finanszírozzuk a szállítási költségek egy részét.
A rendezvényre kb. 100 gólyát, 100 nem gólyát várunk. Azt, hogy a nem
gólyák között milyen lesz az eloszlás a TTK-s és külsős között, megjósolni
sem tudom.
A jegyárak: gólyáknak 1 Ft, TTK-snak 200 Ft, mindenki másnak 500 Ft. A
jegybevételt én óvatosan 20000 forintra terveztem.
Reméljük, hogy a gólyaavató pozitív pénzügyi mérleggel fog zárni. A plusz
bevételt a szakterület más rendezvényeinek támogatására, finanszírozására
költenénk (teaestek, Csodák Palotája látogatás, szakest ...).

Kérem a választmány tagjait, támogassák pályázatomat!

Sági Orsolya