[Kepviselok] kgy050920 - fõszerk beszámoló

Tetekas Nyuz, foszerkeszto nyuz at elte.hu
2005. Sze. 13., K, 16:02:46 CEST

A Tétékás Nyúz fõszerkesztõjének beszámolója

Tisztelt Közgyûlés!

Megválasztásom után konzultáltam a többi tisztségviselõvel, és elkezdtem
szervezni a Gólyanyúz szerkesztését. Sági Orsolya és Balás Márk volt a
segítségemre, a sablont Szász Andrej készítette el.
Az újság kicsit tömör lett, képeket sem tudtunk belerakni, a korábbinál
lényegesen kevesebb tartalom fért bele, mivel a február óta meglévõ
sablont alkalmaztuk, csak kicsiben.

A nyáron felkerestem mindenkit e-mailben, aki valaha is jelentkezett
szerkesztõnek, és létrehoz(at)tam egy szerkesztõségi levelezõ listát a
HÖKNET-en, a korábbi yahoogroups-os helyett.

A nyomdától kértem árajánlatot, az elõzõ választmány megszavazta a
példányszám emelését, így holnap már 1700 darab Nyúzt fognak kiszállítani.

Ezen beszámoló elküldéséig még nem jelent meg egy szám sem. Az elsõ szám
elkészítése majdnem zökkenõmentesen folyt, egy-két cikk késett. A
tördelést én végeztem, de a jövõben már valószínûleg többen is fognak
jelentkezni.

Egy új közéleti újságíró állt munkába, az Nyúz Online-on jelenik meg cikke
az intézetekrõl.

A lapban nincs egyelõre lényegi változás, a félév még csak most indul be,
azonban a közeljövõben lehet számítani kisebb váltásra, amellyel az újság
még tétékásabb jelleget fog ölteni reményeim szerint.

Tisztelettel:

Vizeli András

--
Vizeli András