[Kepviselok] fizika beszámoló

Karcsai Balazs giskard at ttkhok.elte.hu
2005. Sze. 14., Sze, 19:39:29 CEST

Sziasztok!

Az alábbiakban a fizika szakterületi koordinátor beszámolóját
olvashatjátok.

A fizika szakterület a júliusi alakuló közgyûlés óta a következõ
tevékenységeket végezte:

- Bölcsész - Fizikus gólyatábor megyszervezése: A gólyatábort jellegénél
és a hagyományoknál fogyva idén is a Magyar Fizikushallgatók Egyesületének
ELTE Helyi Bizottsága szervezte. Természetesen a szakterület - így a HÖK -
minden segítséget megadott ehhez, a pénzügyi támogatástól kezdve az
infrastruktúrán át a borítékolás elvégzéséig. A HÖK-öt a gólyatáborban
közvetlenül nem népszerûsítettük, viszont megtettük ezt a Fizikus
Szeptemberen, mely a beiratkozási héten folyt, és a gólyák szintre
hozását, egyetemi tájékozódását segítette.

- elsõsök beiratkoztatása: Szerepet vállaltunk a fizika szakterülethez
tartozó gólyák beiratkoztatásában, segítve az alapítvány munkáját.

- 'SKÜ: A Magyar Fizikushallgatók Egyesületével közösen megszerveztük a
fizika szakterülethez tartozó gólyák beavatását, vagyis a 'SKÜ-t.

Én, mint szakterületi koordinátor, létrehoztam egy levelezõlistát a
szakterületi képviselõk számára, amelyet a jelenleginél talán egy kicsit
jobban ki kéne használnunk. Megcsináltam az elsõsök levelezõlistáját is,
bár nagyrészük inkább a hagyományos fizikus listákat használja
szívesebben. Szakterületi ülést még nem hívtam össze, de tervezem.

A szakterület, mint a már kiküldött ütemtereven is látszik, a következõ
néhány hónapban az eddiginél aktívabban kíván majd mûködni.

Karcsai Balázs
fizika szakterületi koordinátor