[Kepviselok] EB beszámoló!

eb at ttkhok.elte.hu eb at ttkhok.elte.hu
2005. Sze. 16., P, 23:17:30 CEST

 Tisztelt Képviselők!

 Először is szeretnék elnézést kérni azért, hogy csak most küldöm ki az EB
beszámolóját, ennek az volt az oka, hogy szerettem volna utolsóként ezt
elküldeni, ami jelzem sajnos úgyfest, hogy nem sikerült!

 Az Ellenörző bizottság beszámolója:

 Igyekeztünk az alapszabálynak megfelelően működni, illetve az abban
foglaltakat betartani és betartatni, hozzáteszem voltak apróbb hibákk és
félreértések, de ezeket sikerült elsimítani.
 Mint az EB elnöke igyekezetem megjelenni a legtöbb gyűlésen, eddig egy
válaszmányt sem hagytam ki és kérelmeztem az egyes bizotságok vezetőit,
hogy amennyiben űlést hívnak össze, arra az EB-nek is küldjenek meghívót.
 Az egyetlen hiba amit megemlítenék a beszámolómban az az, hogy egyes
tiszségviselőknek igen komoly nehézséget jelent az adminisztráció időbeni
leadása (értem ez alatt a beszámolókat, illete a fogadóóra időpontokat),
van aki még e pillanatban sem teljesítette ebbéli kötelességét!
 A mai nap folyamán összehívtam az EB idei első hivatalos űlését, ahol
gyakorlatilag megbeszéltük az év menetét illetve a munkánk "apropóit".

 Kérném a beszámolóm elfogadását!

 Tisztelettel:
 Bozóki Kálmán
 EB elnök