[Kepviselok] napirend

foldtudszk at ttkhok.elte.hu foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2005. Sze. 20., K, 14:34:12 CEST

Tisztelt Eb elnök!

Nem hiszem, hogy az az 5-10 perc annyira húzná a közgyűlés idejét!
Másik, azt hiszem, Te ott voltál tegnap a szacs gyűlésen és erről volt
szó. Miért nem tudtad mondani ezt akkor?
Különben azért szerettem volna ma, mert szerdán lesz Kari Tanács. Bár, a
Titkár Úr közölte, hogy ez ugyis hosszadalmasabb folyamat. Viszont, úgy
gondoltam, hogy a közgyűlésre is tartozik ez a dolog, mivel, az alakuló
KÖZGYűLÉSEN választunk delegáltakat!

Üdvözlettel:
Seres Alexandra
Föld- és Környezettudományi Sz.K.