[Kepviselok] jutkerhez

Ujvary Angelika castle at ttkhok.elte.hu
2005. Sze. 22., Cs, 10:13:04 CEST

Jutker javaslat

Nekem az a véleményem, hogy az egyszeri (ami félévente van) rendezvényre
negyedévente legyen jutker pályázat kiirva, míg a folyamatos munkáért
továbbra is félévente.

Egyetértek azokkal, akik úgy gondolják, hogy
jutkert a félév során bármikor lehessen leadni, de figyelmeztetni kell
olyankor a hallgatót, hogy az elbírálás csak X idõ múlva lesz. Így nem
vész el az emlékezetbõl a jutalmazható tevékenység.

Nem értek egyet Vizeli Andrással abban, hogyha valaki a két pályázati
határidõ között végzett olyan munkát, ami jutalmazható és nem a
legközelebbi elbirálás idõpontjáig nyújtja be, akkor lemarad a jutkerrõl.

Szerintem kéne egy viszonyítási alap. Az elõzõ négy félév eseményeit kéne
megnézni elõször. A keretelosztásról is el kell gondolkodni. Mivel a nagy
rendezvényeken mindig sok ember dolgozik, így valószínüleg arra a részre
többet kell elkülöníteni.

Angelika