[Kepviselok] 100 % pamut köpeny ,ujabb napirend

ELTE TTK HOK Elnok elnok at ttkhok.elte.hu
2005. Sze. 26., H, 18:06:55 CEST

Sziasztok!

Ujabb napirenddel bovul a keddi valasztmany.Lentebb talaljatok a
köpenyekre vonatkozó adatokat és ezáltal az előterjesztés parametereit.
Amin lehet gondolkodni, hogy hany darabot rendeljünk. Én olyan 100-ra
gondoltam elso köreben. Az eladási ár kb. 3500-4000 forint lenne,de erről
vitatkozhatunk.

Udv!

				Papp Gabriella
			    az ELTE TTK HOK elnoke