[Kepviselok] jutker, a megunhatatlan

Tetekas Nyuz, foszerkeszto nyuz at elte.hu
2005. Sze. 27., K, 16:33:39 CEST

Sziasztok!

Ezt a jutker témát nem lehet megunni, de jó lenne egy kicsit aktívoskodni
is.

Újváry Angelika véleményébõl hiányolom az érveket. Nem látom, hogy miért
lenne jó az, amit õ ír.

A viszonyítási alappal kapcsolatban pont az lenne a jó, ha nem lenne ilyen
alap. Az a legnagyobb baj, hogy az emberek agya rááll, hogy ha tavaly
ennyit kaptam, akkor idén is legalább ennyit kapok. Ez az új
ösztöndíj-elosztási rendszer bevezetésénél nagyon jól látható volt. Azok a
hallgatók, akik eddig sok pénzt kaptak kevés tárgy elvégzéséért, hirtelen
teljesítményarányosan kapták a pénz, ami nyílván kevesebb lett. Ezért soha
nem szabad abból kiindulni, hogy mi volt tavaly.

Balázs ellenérve, hogy nem lenne arányos az elosztás, ha több részre
osztjuk a jutkert, szerintem nem feltétlenül baj. Elképzelhetõ, hogy arra
kezdenek játszani egyes okos rendezvény-szervezõk, hogy ha
december-januárban kell szervezkedni, mert akkor nem viszi el a gólyatábor
a pénzt. Talán elõbb-utóbb egyensúlyba is kerülhetne a dolog, és az egész
évben egyenletesen sok, magas színvonalú rendezvényünk lesz.

Én tartom magam továbbra is a többszöri elbíráláshoz, illetve a KÖB
feladatai közé soroláshoz. Az elõbbi azért is jó, hogy ne legyen ez
utóbbinak annyi dolga vele egyszerre.

Üdv:

Vizi

--