[Kepviselok] Választmány

meszi at ttkhok.elte.hu meszi at ttkhok.elte.hu
2006. Ápr. 4., K, 13:53:28 CEST

Tisztelet Választmány!

Néhány gondolatot szeretnék a Választmány elé tárni, amit a közgyűlésen
szeretten volna, de ott nem jött össze. Ugy gondoltam bemegyek
Választmányra, de sajnos közbe jött valami, igy ilyen módon osztom meg a
véleményemet. A hallgatói önkormányzati válsztásokkal kapcsolatban
szeretném ha megtárgyalnátok ezeket a felvetéseket, amik már tavaly is
felmerültek, miszerint, hogy mind a két épületben legyen a bejáratnál
szavazás, mondjuk ugy, hogy a délibe a biológia,matematika, föld és
környezettudomány; az északiba meg a fizika,kémia,doktorandusz.Mivel ezen
szakos hallgatók ezekben az épületekben járnak gyakrabban és órájuk is itt
van sűrűbben.Szerintem igy sokkal többen szavaznának,mert ha vizuálisan is
látják amikor belépnek az épületbe, hogy ott lehet szavazni, többen
szánnák rá azt a pár percet.Egyébként meg azt mondanák, hogy majd átmegyek
szavazni aztán ugyis elfelejtik vagy nem érdekli őket, ha egyáltalán
tudnák, hogy azon a héten lehet szavazni. Igy egy hét alatt merem
állÍtani, hogy több szavazat jönne össze,mint tavaly, és nem kéne
meghoszabÍtani a szavazási időszakot, mert nem jött össze a szűkséges
arány.
Ezenkivül még azt is jó lenne, ha a kis cetli amin ikszelni kell, azon ott
lenne a név mellett, hogy hanyad éves, milyen szakos. Igy több embernek
ugorna be,hogy ki az illető, mert a név lehet,hogy nem mond semmit, de a
szak meg az évfolyam segÍtehet.Jómagam is nagyon sok emberrel vagyok
ugy,hogy tudom milyen szakra jár és hanyadikos, de a nevét nem tudom,
holott szoktam vele beszélgetni.Több száz embernél nem könnyű a neveket
megjegyezni. Illetve még annyi, hogy a lapon amin meg lehet nézni, hogy ki
mit irt az elképzelések,tervek rovatban (ahol tudom,hogy ott van, hogy ki
milyen szakos de azt nem mindenki nézi meg) ott a neve mellé egy kis képet
tenni, max igazolványkép nagyságút.Evvel nagyban segÍtenék a hallgatókat a
szavazásban és ezek a változtatások igazán nem kerülnek semmibe, és
remélem érdekünk, hogy tudják kirre szavaznak és nem csak neveket
ikszelnek be.
Sajnálom, hogy nem személyesen mondhattam el.Persze ezeket a
változtatásokat nem én találtam ki most, csak már korábban is felmerültek
és jó ötletnek tartom őket.

Mészáros Csaba