[Kepviselok] Választmány

meszi at ttkhok.elte.hu meszi at ttkhok.elte.hu
2006. Ápr. 4., K, 15:06:55 CEST

> Szia Szandra!

Ez csak egy felvetés volt, nem mi fogjuk eldönteni( mármint mi
ketten).Amugy szerintem az nem lenne túl szerencsés ha egyik nap itt a
másik nap ott,annál szerintem az is jobb ha egész héten csak egy
helyszinen van.Akik nem egyből szavaznak amikor belépnek az
épületbe,másnap már nem találnák meg.Persze gondolhatják,hogy talán a
másik épületben van, de az a helyzet,hogy a hallgatók nem túl aktivak ami
a válsztási részvételüket illeti,igy megjobban ki kell szolgálnunk őket,
és a szájukba rakni amit lehet (senki ne értse pejorativan).
Mindig vannak kivételek, de az elsődleges az kell, hogy legyen ami a
többségnek jó.

Üdv: Mészáros Csaba

Szia Csabi!