[Kepviselok] VONATJEGY BORKOSTOLOHOZ

ELTE TTK HA Elnok alapelnok at ttkhok.elte.hu
2006. Ápr. 6., Cs, 14:38:31 CEST

Szisztok!

Bár gondolom mindenki tudja, de azért felhívom a figyelmet, hogy a
Hallgatói Alapítványnál is lehet IC jegyet venni, sõt mi még a
kedvezményekrõl is tájékoztatunk. Így például arról, hogy diákkal bár
másod osztályon valóban 1287 Ft a jegy, elsõ osztályon viszont csak 1117.
És lehet ablak mellé/asztalhoz/stb. kérni, feltéve, hogy még van.

Reklám vége,

Balázs