[Kepviselok] tanulmányi csoport ülés

Tanulmányi Elnökhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2006. Ápr. 18., K, 18:31:53 CEST

Kedves Képviselők!
Kedves tanulmányi csoport tagok!

Időpont: 2006.04.20. 16:30
Helyszín: déli hali

Oka:
Jövő hét szerdán kerül a Kari Tanács elé az új Szervezeti és Működési
Szabályzat, melynek II. kötete a Tanulmányi és Vizsgaszabályzat. Ezt
megelőzően a jövő hét keddi választmányon beszélünk róla, ezt
előkészítendő átnézzük és átbeszéljük a munkaváltozatot.

A végleges tervezet ugyan legkorábban csak pénteken kerül a karokra és a
HÖKök elé, de én már ma kaptam egy friss anyagot. Ez a csütörtök reggeli
TVSz író bizottság ülése után még változhat, de nem jelentősen.

Feladat:
-A csatolt fájl (vagy legalább egy részének) áttanulmányozása.
-Ülésen való aktív részvétel.

A véleményeket, hozzászólásokat levélben is várom, de élőszóban is megteszi.

Ui: Ha leszünk legalább 8-an, akkor süti is lesz :)
                Fazekas Tímea
                ELTE TTK HÖK
          tanulmányi elnökhelyettes
             taneh at ttkhok.elte.hu