[Kepviselok] beszámoló közgyűlésre

Tanulmányi Elnökhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2006. Ápr. 24., H, 10:34:48 CEST

Sziasztok!

Mellékelten és bemásolva olvashatjátok beszámolómat a május 2-ai közgyűlésre.
                Fazekas Tímea
                ELTE TTK HÖK
          tanulmányi elnökhelyettes
             taneh at ttkhok.elte.hu

Beszámoló a tanulmányi elnökhelyettes munkájáról
2006. 02. 28. és 2006. 04. 24. közötti időszak

Megválasztásom óta a következők történtek:
-márc.1.:bemutatkoztam Körmendi Katának, átbeszéltük az aktuális teendőket;
TOB ülésen vettem részt; utána Sági Orsival együtt beszéltünk Tasnádi
Péterrel, az analízis szigorlattal kapcsolatos ügyben
-márc.4.:áttanulmányoztam a TVSZ-t, és a TérJut-ot;
-márc.6.:az EHÖK irodavezetőjének kérésére utánanéztem néhány OTDK-t nyert
hallgató adatainak
-márc.7.:választmányi ülésen vettem részt
-márc.8.:Kari Tanács ülésén vettem részt; tájékoztattam Tasnádi Pétert a
KOMISZ-ról, mint új szervezetről, hogy lehessen termet foglalni a
foglalkozásokhoz; Elküldtem Körmendi Katának az analízis szigorlat ügyében
érintett hallgatók listáját
-márc.10.:az EHÖK tanulmányi bizottságának ülésén vettem részt

Következett két hét kényszerszünet.
Ez idő alatt a tanulmányi elnökhelyettesi levelezést átadtam Papp Gabinak.
Elkezdődött a jegyzetbónok osztása is, melyet Sági Orsi és Palkó Tamás
szervezett meg. Köszönöm a segítséget mindhármuknak.

-márc. 28.: választmányi ülésen vettem részt
-márc. 30.: kerestem Tasnádi tanár úr titkárnőjénél az előző féléves OMHV
értékelőlapjait, de mint utóbb kiderült, ez az előző félévben nem jutott
el hozzá
-márc. 31.: cikket írtam a nyúznak
-ápr. 3.: beszéltem Tasnádi tanár úrral az OMHV értékelőlapok kapcsán, és
engedélyezte, hogy a hiányzó félév lapjait Peyer Zoltán újranyomtassa, így
ezután vele is beszéltem; sikerült megbeszélni azt is, hogy az aktuális
félévi OMHV-kal kapcsolatos tennivalókat a szünetben végezzük el
-ápr. 4.:  a bonosztással kapcsolatos megbízási szerződést kötöttem meg,
(teljesítés ápr. 30-án); ezzel együtt sikerült kideríteni az előző féléves
bonosztással kapcsolatban, hogy kinek utalták az akkori pénzt, illetve,
hogy még miért nem tudtuk kiosztani; megkeresett Tasnádi tanár úr az OMHV
kérdéseivel kapcsolatban; este választmányon voltam
-ápr. 5.: Kari tanácson, majd EHÖK Közgyűlésen vettem részt
-ápr. 6.: átnéztem a másnapi EHÖK tanulmányi bizottságra kiküldött anyagokat
-ápr. 7.: 8h-tól EHÖK TB-n voltam, délután pedig Földvári Eszterrel, az IK
tanulmányisával néztük át az aznap megbeszélt anyagokat; egyeztettem Peyer
Zolival, hogy a szünet szerdáján egy kis csapattal elvégezzük a szokásos
papíros OMHV munkálatokat; cikket írtam a nyúzba
-ápr. 10.: EHÖK tanulmányi bizottsági ülésen voltam
-ápr. 11.: 10-kor egyeztettem Tasnádival az OMHV kérdéseivel kapcsolatban,
abban maradtunk, hogy TOB-on még beszélünk a kérdésről; délután ismét
tanulmányi bizottsági ülésen vettem részt
-ápr. 12.: délelőtt OMHV borítékokkal foglalkoztunk, a tavalyiakkal együtt
sikerült kihordanunk mindet, kivéve a matekosokat, erre ápr.20-án került
sor; a kar kiváló oktatója cím adományozása érdekében elkezdődtek az
adatfeldolgozások
-ápr.13.: 9-kor Körmendi Katával egyeztettünk a kar kiváló hallgatója
pályázatok miatt; 10kor EHÖK TB-n voltam; este Sági Orsival sikerült a kar
kiváló hallgatója pályázatokat a meglévő adatok alapján átnézni, megadni a
közéleti pontokat
-ápr. 14.: Körmendi Katával átnéztük a kiváló hallgató pályázatokat,
megállapítottuk, hogy a TO által megadott adatok hiányossága miatt ápr.
18-án még egyszer átnézzük a pályázatokat
-ápr. 18.: a Matematika Intézeti Tanács előtt egyeztettünk a delegáltakkal
az ülésen megvitatandó tanulmányi kérdéssel kapcsolatban;
a kar kiváló oktatója előterjesztéshez átnéztem az előző két féléves OMHV
adatokat, egy kis számolgatás után megszületett az eredmény
-ápr. 19.: 14-kor Kémia Intézeti Tanácson, 16-tól TOB-on, majd 18-tól
választmányon vettem részt
-ápr. 20-án tanulmányi csoport ülést tartottam az új TVSz kapcsán

Ez idő alatt a fogadó óráimat megtartottam.
A hallgatói levelekre válaszoltam, különös tekintettel a tanulmányi
ösztöndíjjal kapcsolatban érkezőkre.

Remélem mindent leírtam, ami fontos, kérdéseitekkel keressetek meg a
taneh at ttkhok.elte.hu e-mail címen, vagy személyesen.

Kérem a tisztelt Közgyűlést, fogadja el a beszámolómat.

Köszönettel:
Fazekas Tímea
Tanulmányi elnökhelyettes

Name: Beszámoló0502re.rtf