[Kepviselok] GB 2006

ELTE TTK HÖK Szervező elnökhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2006. Aug. 15., K, 17:04:16 CEST

Hahoo!

Melyen tisztelt publikum!

A 2006os golyabal programja nagyjabol vegleges...

A Repu, a LB27, A PASO mar megvan, a PUF meg kerdes, de szem az sem lesz
gond.
Az utobbi evek legutosebb golyabalja lesz, csak tessek kivarni! Es
olcsobb, mint a tavalyi!!

Ami meg viszont nics benne es donteni kell majd rola: Akarunk e az iden is
nevreszolo golyameghivot kuldeni?(szerintem akarjunk am!!)
A tobbi kiadas mar szerepel benne, teha nagyjabol veglegesnek tekintheto
igy a tablazat!

A TTK HOK kepviseloinek figyelmebe ajanlom ismet, mielott szivrohamot
kapnak, hogy az idei evben az IK HOK a hivatalos szervezoje a
rendezvenynek(mivel tavaly a TTK HOK volt)! Ugyhogy tessek nekik segiteni,
otleteket adni, ha vannak!

A tervezett kvetes csatolva. Ebbol a programokat is ki lehet hamozni,
illetve lehet okkoskodni, honnan johet meg be penz...Mondjuk
szponzoroktol, tudom, de kitol? Ez a kerdes, valaszoljatok! A magyarok....
ja ez nem az....

A jegybevetel szempontjabol pedig a 2200 főt siman el kell tudni erni,
ilyen progi mellett!

Udv:

feco

Ónodi Ferenc László